۱۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۵۶

معاون استاندار مازندران تاکید کرد؛

ضرورت اجرای ۱۸ مصوبه سفر رئیس بنیاد مستضعفان به مازندران

ضرورت اجرای ۱۸ مصوبه سفر رئیس بنیاد مستضعفان به مازندران

ساری- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: سفر سال قبل رئیس بنیاد مستضعفان به استان دارای ۱۸ مصوبه بود که اجرای آن ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن خیریان پور پیش ازظهر چهارشنبه در جلسه اجرایی شدن مصوبات بنیان مستضعفان با اشاره به سفر سال قبل رئیس بنیاد مستضععان و افتتاح طرح‌های این بنیاد در استان از جمله مزرعه کشاورزی در میاندرود اظهار داشت: در این جلسه مصوبه‌ای با ۱۸ بند تهیه و امضا شده است.

وی با اظهار اینکه تاکید داریم درآمدهای بنیان مستضعفان برای توسعه استان هزینه شود و رئیس بنیاد نیز در این زمینه تاکید کرده است، افزود: همچنین بین کمیته امداد و بنیاد مستضعفان و بهزیستی برای ساخت مسکن مددجویان تحت پوشش و خانوارهای دومعلول بیشتر اقدام و قرار شد سهم استان در این زمینه محقق شود.

وی یادآور شد: سهمیه استان مازندران سه میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان از طریق بانک سینا بود که سال قبل جذب شده است.

خیریان پور اظهار داشت: برای جبران خسارت ناشی از کرونا حدود ۴۲ میلیارد تومان از سوی بینان مستضعفان به صورت نقدی و اقلام در استان کمک و توزیع شده است و در قالب طرح مواسات نیز مقرر شد بسته‌های معیشتی تأمین و تحویل شود.

معاون استاندار مازندران با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی سال قبل در استان گفت: در حال حاضر نیز ۵۰۰ بسته برای توزیع ارسال شده است و ۱۰ هزار بسته نیز توزیع می‌شود.

وی بر لزوم جابجایی یک کارخانه تولید لبنیات در ساری به شهرک صنعتی تاکید کرد و گفت: بنیاد مستضعفان با این درخواست موافقت کرده است و زمین فعلی کارخانه برای ساخت طرح ملی مسکن تخصیص داده می‌شود و متأسفانه هنوز جابجایی این کارخانه انجام نشده است.

کد خبر 5460656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha