۲۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۰۰

در فصل بیست و یکم صورت می‌گیرد؛

استقلال امیدوار به جابجایی رکورد خودش/ آمار گل زدن و گل خوردن

استقلال امیدوار به جابجایی رکورد خودش/ آمار گل زدن و گل خوردن

استقلالی‌ها می‌توانند امیدوار باشند تا رکورد خودشان را در آیتم کم ترین گل خورده در لیگ برتر در این فصل جابجا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، رکورد بهترین خط دفاعی در تاریخ ادوار لیگ برتر با تنها ۱۳ گل خورده در هجدهمین دوره لیگ برتر در دست تیم استقلال است و آنها امیدوارند در این فصل بتوانند این رکورد خود را بهبود بخشند.

استقلالی‌ها که در پایان هفته بیست و چهارم با ۵۵ امتیاز در صدر جدول قرار دارند، در این ۲۴ بازی تنها ۸ بار دروازه شان باز شده که یک بار آن از روی نقطه پنالتی و ۷ بار در جریان بازی بوده است. آنها این ۸ گل را در ۷ بازی دریافت کرده‌اند تا در ۱۷ بازی موفق به ثبت کلین شیت شده باشند که این هم رکوردی جالب برای این تیم است. تنها تیمی که در یک بازی بیشتر از یک بار موفق به باز کردن دروازه استقلال شده مس رفسنجان است؛ و این تیم در بازی که در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل آبی پوشان شکست خورد، ۲ بار موفق به گلزنی شد.

این آمار می‌گوید آبی پوشان به طور میانگین در هر ۳ بازی یا در هر ۲۷۰ دقیقه یک بار دروازه شان باز شده است و در صورت حفظ همین روند، آنها ممکن است در پایان فصل مجموع گل‌های خورده شان به عدد ۱۰ برسد که در این صورت رکورد خودشان را بعد از ۳ فصل بهبود خواهند بخشید.

آبی پوشان که بر خلاف تعداد گل‌های خورده در گل‌های زده بهترین عملکرد را ندارند، با ۳۲ گل زده بعد از سپاهان و پرسپولیس دارای سومین خط حمله برتر رقابت‌ها هستند و این آمار نشان می‌دهد آنها به ازای هر ۶۵ دقیقه بازی یک بار موفق به گلزنی شده‌اند که شاید این میزان گلزنی برای تیمی که مدعی قهرمانی است خیلی عدد جالبی نباشد.

شاگردان مجیدی تا پایان فصل ۶ بازی در پیش دارند که به ترتیب باید با سپاهان، شهرخودرو، فولاد، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و نفت مسجد سلیمان دیدار کنند که از این بازی‌ها دیدار آنها با سپاهان، فولاد و مس رفسنجان خارج از خانه برگزار می‌شود و تیم‌های شهرخودرو، آلومینیوم و نفت مسجد سلیمان در تهران به مصاف آبی پوشان می‌آیند.

کد خبر 5461383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha