۱۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۰۰

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد؛

ضرورت توجه به اقتصاد تبریز و ایجاد درآمدهای پایدار در شهر

 ضرورت توجه به اقتصاد تبریز و ایجاد درآمدهای پایدار در شهر

تبریز- استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت توجه به اقتصاد تبریز و ایجاد درآمدهای پایدار در شهر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عابدین خرّم ظهر امروز پنج شنبه در مراسم آئین تکریم و معارفه شهردار کلانشهر تبریز گفت: در دین اسلام هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به مردم نیست و شأن و منزلت مسئول خدمت به مردم است.

وی افزود: ستون دین، امت اسلامی بوده و کسی که اسمش را مسئول می‌گذارد باید جان بکند برای خدمت. هر مسئولی که مسئولیت قبول می‌کند باید چشم انداز ایجاد کند و نقشه راه مدیریت ثابت وجود داشته باشد.

وی بر لزوم توجه به اقتصاد شهر تبریز و نیاز به درآمد زایی پایدار و ماندگار تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت مردم استفاده شود، شناسایی و احیای جاذبه‌های استانی و تقویت زیرساخت‌ها به اقتصاد شهر تبریز کمک زیادی می‌تواند کند.

خرم ابراز داشت: بازسازی ورودی و خروجی شهر تبریز یکی از نیازهای اساسی است. باید همه مسئولان دست به دست هم بدهیم تا وحدت و همدلی ایجاد شود.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: برنامه ریزی منسجم برای مقاوم سازی شهر بازی و ضروری بوده و باید فکر اساسی داشته باشیم و برای این مشکلات سرمایه گذاری نیاز است.

وی ادامه داد: زنجیره‌های گردشگری می‌تواند برای استان سرمایه تولید کند. در کنار عیب و ایرادها زیبایی‌های شهر تبریز را هم بگوییم و عدالت را رعایت کنیم. نیروهای جهادی با انگیزه باید وارد ادارات شوند.

خرم افزود: بخش خصوصی در شهر تبریز کاری کردند کارستان و باید دست آنها را ببوسیم تا در شهر تبریز سرمایه گذاری کنند.

کد خبر 5461396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • موسی صمدی IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      0 0
      همه شون دروغ میگن فقط شعار میدن فقط سر مردم رو کلاه میزارن الان من تولید کننده تو شهرک مصالح ساختمانی تبریز به علت اینگه برق ندارم با یک سوم ظرفیت و با ژنراتور که هر ماه برایم 50 میلیون تومان آب میخوره کار میکنم به همه جا هم رفتم هیچ کس جواب نمیده اینم شماره تماس من 9148171652