۱۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۳۰

معاون رئیس جمهور:

فناوری‌های دانش‌بنیان ظرفیت خودکفایی کشور را دارد

فناوری‌های دانش‌بنیان ظرفیت خودکفایی کشور را دارد

البرز - معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: حرکتی رو به رشد فناوری‌های دانش‌بنیان امری مهم و حیاتی است که ظرفیت خودکفایی کشور را در بسیاری از زمینه‌ها دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، انسیه خزعلی بعد از ظهر پنجشنبه در بازدید از پارک علم و فناوری البرز که در راستای سفر استانی هیئت دولت به البرز صورت گرفت، اظهار کرد: حمایت از دانش‌بنیان‌ها مورد تأکید مقام معظم رهبری است که در شعار امسال تجلی یافت.

وی با اشاره به دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان در استان البرز بیان کرد: این دستاوردها بسیار ارزشمند و شایان توجه هستند و در نهایت منجر به جهش و توسعه کشور می‌شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تصریح کرد: حرکتی که در روند توسعه فناوری‌های دانش‌بنیان صورت گرفته است، امری مهم و حیاتی است که توان خودکفایی کشور را در بسیاری از زمینه‌ها دارد.

وی با تأکید بر لزوم حمایت از این بانوان که در بستر نوآوری‌ها تلاش وافری را به کار گرفته‌اند خاطرنشان کرد: در این بازدید موفقیت‌های بسیار خوبی را شاهد بودیم، چراکه این دانش‌بنیان‌ها با مدیریت بانوان، بخشی از نیاز بازار را تأمین کرده و حتی در مواردی صادرات نیز داشته‌اند، بنابراین نهاد ریاست جمهوری از این زنان کوشا در بحث فناوری‌های نوین حمایت خواهد کرد.

خزعلی گفت: پشتیبانی‌های لازم را از این بانوان انجام می‌دهیم تا زمینه برای توسعه فعالیت‌های نوآورانه در جامعه مهیا شود.

وی با اشاره به درخواست برخی دانش بنیان‌ها برای دریافت تسهیلات و بعضاً تمدید مجوز فعالیت‌هایشان متذکر شد: رفع اینگونه مشکلات را پیگیری و مورد بررسی قرار خواهیم داد.

کد خبر 5461494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha