۱۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۳۰

نماینده ولی فقیه در مازندران:

ظرفیت مازندران در گردشگری سلامت بالا است

ظرفیت مازندران در گردشگری سلامت بالا است

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران، ظرفیت استان را در حوزه گردشگری سلامت بالا دانست و گفت: گردشگری سلامت سبب ارزآوری فراوان در استان می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با مسئولان علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه امور باید به دست افراد دارای اهلیت سپرده شود، افزود: باید از حوزه دانش بنیان برای رفع مشکلات بهداشت و درمان بهره گیری و سلامت را دانش بنیان کنیم.

وی با اشاره به نبود ریل پرسرعت در مازندران و شمال گفت: با راه اندازی قطار سریع السیر می‌توان مسیر شمال تا مشهد مقدس را چندساعته طی کرد.

وی با اظهار اینکه در حوزه سلامت نیازمند تحول و کارهای بزرگ هستیم، افزود: باید چشم اندازی سلامت و بهداشت استان تا چند سال آینده ترسیم و مشخص شود.

آیت الله لائینی به ساخت بیمارستان هزار تختخوابی آیت الله طبرسی در ساری گفت: راه اندازی بخش کبد و سایر بخش‌های درمانی در استان الزامی است.

امام جمعه ساری ظرفیت مازندران را در گردشگری سلامت بالا دانست و گفت: مداوای بیماران در منطقه ارزآوری بالایی دارد و به بعد اخلاقی و پیوست فرهنگی در حوزه سلامت توجه ویژه ای شود.

وی انقلابی بودن و انقلابی نگریستن را در همه حوزه‌ها از جمله دانشگاه علوم پزشکی لازم و ضروری دانست و گفت: باید دیدگاه انقلابی را در بخش‌های مختلف تقویت کرد.

کد خبر 5461506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha