۱۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۰۶

سرپرست محیط زیست کرمانشاه:

کیفیت هوای ۴ شهرستان کرمانشاه بحرانی و خطرناک است

کیفیت هوای ۴ شهرستان کرمانشاه بحرانی و خطرناک است

کرمانشاه- سرپرست محیط زیست استان کرمانشاه با اشاره به نفوذ گرد و غبار به جو استان، گفت: کیفیت هوای چهار شهرستان کرمانشاه بحرانی و خطرناک است.

احد جلیلیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به اطلاعات به دست آمده از ایستگاه‌های پایش کیفیت هوا در ایستگاه‌های پایش کیفی هوا در استان کرمانشاه عدد شاخص لحظه‌ای در هیچیک از ایستگاه‌ها استاندارد نیست.

وی افزود: شاخص لحظه‌ای کیفیت هوا در قصرشیرین و سرپل‌ذهاب عدد ۵۰۰، کنگاور ۴۶۱ و اسلام‌آبادغرب ۳۱۴ است که در همه ایستگاه‌ها وضعیت کیفیت هوا در شرایط خطرناک و بحرانی است.

سرپرست محیط زیست استان کرمانشاه تصریح کرد: عدد شاخص لحظه‌ای کیفیت هوا در ایستگاه‌های زیبا پارک کرمانشاه ۱۹۱ و فرمانداری پاوه ۱۷۶ است که نشان‌دهنده وضعیت ناسالم هوا در این شهرستان‌ها است.

جلیلیان خاطرنشان کرد: با وجود وضعیت خطرناک هوا در شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، قصرشیرین، کنگاور و اسلام‌آبادغرب افراد باید از انجام فعالیت‌های خارج از منزل خودداری کنند.

وی با اشاره به هوای ناسالم در ایستگاه‌های پاوه فرمانداری و زیبا پارک، بیان کرد: افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل خودداری کنند و افراد دیگر باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

کد خبر 5461872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha