۲۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۵۷

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین خبر داد؛

معرفی محصولات دانش بنیان استان قزوین در «دریچه»

معرفی محصولات دانش بنیان استان قزوین در «دریچه»

قزوین-مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: مستند «دریچه» با هدف معرفی نهادهای فعال در زمینه تولید محصولات دانش بنیان و جذب سرمایه گذار برای تولیدات در حال تولید است.

به گزارش خبرگزاری مهر علی رحیمی اظهار کرد: مستند گزارشی «دریچه» با هدف معرفی نهادهای فعال در زمینه تولید محصولات دانش بنیان و همچنین جذب سرمایه گذار برای تولید این محصولات و حمایت‌های مادی جهت رشد تولید داخل در معاونت فضای مجازی شبکه قزوین در حال تولید است.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: این مستند گزارشی در بخش‌های مختلف درباره محصولات دانش بنیانی که در پارک علم و فناوری، دانشگاه ازاد اسلامی و دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) استان قزوین تولید می‌شود، گزارش‌های کوتاهی به مدت ۲ دقیقه تولید می‌کند.

وی افزود: «دریچه» با دانشجوها و افرادی که به عنوان تولید کننده در این زمینه فعالیت می‌کنند مصاحبه می‌کند و پایان نامه‌های دانشجویی برتر استان را در این زمینه مورد بررسی قرار می‌دهد. این برنامه همچنین محصولاتی که در این مجموعه‌ها در حال تولید هستند را معرفی می‌کند.

رحیمی در خاتمه یادآور شد: مستند تلویزیونی «دریچه» با ساختار گزارشی به تهیه کنندگی و کارگردانی سجاد امیر یزدانی، تصویربرداری سجاد قلی پور و تدوین و گرافیک مهدی سمساریان ها در ۱۱ قسمت ۲ دقیقه‌ای در معاونت فضای مجازی شبکه قزوین در حال تولید است و بزودی از شبکه استانی سیمای مرکز قزوین روی آنتن می‌رود.

کد خبر 5462664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha