۲۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۴۴

مسئول قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) در مازندران:

طرح «هر محله یک قربانی» به مناسبت میلاد امام حسن (ع) اجرا می شود

 طرح «هر محله یک قربانی» به مناسبت میلاد امام حسن (ع) اجرا می شود

بابلسر- مسئول قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) از اجرای طرح بزرگ شهر همدل در محله ها خبر داد و گفت: طرح هر محله یک قربانی برای کمک به نیازمندان همزمان با میلاد امام حسن (ع) اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام میکائیل محمدپور بعدازظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) ۱۰ شعبه در استان مازندران و یک شعبه در شهرستان زابل دارد که در بحران‌ها در سراسر کشور پای میدان بوده و در طول سال هم به مستضعفین خدمت می‌کند؛ این قرارگاه هر سال برای ولادت امام حسن کار مهم و ویژه‌ای را در نظر می‌گیرد.

وی با اشاره به هم نامی قرارگاه جهادی با نام امام حسن مجتبی (ع) گفت: در سال جاری سعی کردیم با توجه به منویات رهبر انقلاب که بر اهدای قربانی به نیازمندان و رسیدگی به محله تأکید دارند، طرح هر محله یک قربانی را در نظر داشته باشیم؛ این طرح از شهرستان بابلسر آغاز شده و استانی شده است که همه شهرستان‌ها پای کار این طرح هستند.

رئیس قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: همدلی مردمی با هر محله یک قربانی در سراسر استان مازندران را مسجد به مسجد را پیگیری کردیم که تا با همکاری ائمه جماعات، هیئات امنا مساجد و حسینیه‌ها، گروه‌های جهادی و خیریه‌ها، هیئات مذهبی و قرآنی، دهیاران و دیگر عزیزانی که جز ارکان مسجد و محله هستند، طرح بزرگ را انجام دهیم.

حجت الاسلام محمدپور اظهار داشت: ۲۸ فروردین سال جاری همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) در سراسر استان مازندران به نیت ظهور امام زمان (عج) حداقل یک قربانی در همه محلات استان انجام خواهد شد، این طرح کاملاً مردمی است و هر محله با توجه به ظرفیت خودش کمک‌های مردمی را جمع آوری می‌کنند و مردم با همدلی نیز کارها را انجام داده و به نیازمندان همان محله تقدیم می‌کنند.

وی گفت: این فعالیت در راستای تقویت همدلی بین مردم و تبعیت از دستورات ولایت است که تأکید ویژه‌ای بر کمک‌های مؤمنانه دارند.

رئیس تبلیغات اسلامی بابلسر گفت: قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) در همه ایام سال کنار مردم بوده، اما به مناسبت میلاد امام مجتبی در صدد یک کار مهم و همدلانه است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در استان مازندران بیش از ۴ هزار مسجد داریم و هدف ما مسجد محوری است تا مسجد هر محله متولی امر خدمت رسانی به مردم اطراف خود باشد

کد خبر 5463784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha