۲۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۳۹

رئیس کل دادگستری استان کردستان خبر داد؛

رفع تصرف ۸ هزار و ۷۳۰ متر مربع از اراضی ملی در ایام نوروز ۱۴۰۱

رفع تصرف ۸ هزار و ۷۳۰ متر مربع از اراضی ملی در ایام نوروز ۱۴۰۱

سنندج - رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: در ایام نوروز امسال ۸ هزار و ۷۳۰ متر مربع از اراضی ملی به ارزش ۳۹ میلیارد ریال رفع تصرف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین حسینی اظهار داشت: دستگاه قضائی استان کردستان در ایام تعطیلات نوروز امسال با تعیین کشیک ویژه و نظارت مستمر و دقیق، مقابله با تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی در استان را با جدیت پیگیری نموده است.

وی افزود: از تاریخ ۲۶ اسفندماه سال ۱۴۰۰ لغایت ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱، در شهرستان‌های سنندج و سقز با متصرفان اراضی ملی برخورد قاطع صورت گرفت و ۸ هزار و ۷۳۰ مترمربع از این اراضی به بیت المال بازگشت که ارزش ریالی این اراضی بیش از ۳۹ میلیارد ریال است.

وی مکان بروز این تصرفات را در حوزه سنندج در روستاهای «آساوله» و «دولت آباد» و روبروی بهشت محمدی و در حوزه سقز در خیابان «استاد شیرازی» ذکر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی افزود: عوامل این تصرفات غیرمجاز در ایام نوروز قصد اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز در این مکان‌ها را داشتند که خوشبختانه با ورود دستگاه قضائی و با همکاری یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان از تصرفات آنها جلوگیری شد.

وی با تأکید بر رعایت قانون و حقوق مردم بیان داشت: شورای حفظ حقوق بیت المال با تمام توان خود از حقوق بیت المال دفاع می‌کند و در این راستا اقدامات این شورا باید به گونه‌ای صورت پذیرد که منجر به تضییع حقوق یا اموال مردم نشود.

کد خبر 5464471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha