۲۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۴۷

مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل خبر داد؛

شروع عملیات آسفالت ریزی ۱۱ روستا در شهرستان نمین

شروع عملیات آسفالت ریزی ۱۱ روستا در شهرستان نمین

نمین - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: عملیات آسفالت ریزی ۱۱ روستای شهرستان نمین آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد سبحانی ظهر دوشنبه در دیدار با فرماندار نمین به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد مسکن اظهار کرد: عملیات آسفالت ریزی ۱۱ روستای شهرستان نمین با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال انجام و تا پایان تابستان به اهالی این روستاها تحویل داده می‌شود.

وی با بیان اینکه ترمیم آسفالت و آسفالت ریزی طرح‌های هادی روستاهای استان در سال جاری با اولویت فنی انجام خواهد شد، گفت: از سال گذشته قیر رایگان برای آسفالت معابر روستایی اختصاص می‌یابد که ارزش قیر رایگان تأمین شده بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل با اشاره به طرح هادی اجرا شده در سطح استان بیان کرد: تاکنون طرح هادی در ۴۵ درصد از روستای بالای ۲۰ خانوار استان اجرا شده، ۱۵۶ روستای استان اردبیل نیز در دست بازنگری قرار دارد و تعداد ۲۶۹ روستا نیز نیازمند بازنگری طرح هادی است.

طیب امینی، فرماندار نمین هم در این دیدار از افزایش ۳ برابری اعتبارات عمرانی در این شهرستان خبر داد و افزود: زیرسازی معابر برخی روستاها از قبل آماده است و مابقی نیز به سرعت توسط دهیاری‌ها و کمک فرمانداری در حال انجام و آماده سازی برای آسفالت است.

کد خبر 5464520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha