۲۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۵۱

شخصیت عراقی:

هدف از سخن گفتن درباره انحلال پارلمان عراق ترساندن نمایندگان است

هدف از سخن گفتن درباره انحلال پارلمان عراق ترساندن نمایندگان است

عضو هیئت هماهنگی شیعیان عراق در سخنانی تصریح کرد: هدف از سخن گفتن درباره انحلال پارلمان عراق ترساندن نمایندگان است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز، «محمد البلداوی» عضو هیئت هماهنگی شیعیان عراق امروز دوشنبه سخنانی را در خصوص آخرین تحولات سیاسی این کشور مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، عضو هیئت هماهنگی شیعیان عراق در این زمینه اعلام کرد: هدف از سخن گفتن درباره انحلال پارلمان عراق ترساندن نمایندگان است. کسانی که از انحلال پارلمان حرف می‌زنند در واقع نمایندگان را تهدید می‌کنند.

وی افزود: افرادی که در چنین میدانی بازی می‌کنند و مدام از احتمال انحلال پارلمان سخن می‌گویند، بازنده خواهند بود. چندی پیش «عدی عبدالهادی» عضو ائتلاف «فتح» عراق سخنانی را در خصوص آخرین تحولات سیاسی این کشور مطرح و از عملکرد ائتلاف سه‌گانه متشکل از سران احزاب مقتدی صدر، محمد الحلبوسی و مسعود بارزانی انتقاد کرد.

عضو ائتلاف فتح عراق تأکید کرد: متأسفانه تلاش‌هایی از سوی ائتلاف سه گانه برای یکجانبه گرایی و حذف هیئت هماهنگی شیعی از صحنه سیاسی عراق به چشم می‌خورد. پیشتر هم «محمد الصهیود» عضو ائتلاف «دولت قانون» عراق سخنانی را در خصوص ائتلاف سه گانه (صدر، حلبوسی و بارزانی) مطرح کرد و به انتقاد از آن پرداخت.

وی گفت: ناتوانی ائتلاف سه جانبه در کسب رأی اعتماد نامزد خود برای ریاست جمهوری، تأییدی بر این موضوع است که پروژه آنها به بن بست رسیده است و برای برون رفت از بحران سیاسی چاره‌ای جز نشستن پشت میز مذاکره و دستیابی به تفاهمات وجود ندارد.

کد خبر 5464616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha