۲۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۹:۳۲

عضو ارشد جهاد اسلامی:

روزهای باقی مانده ماه رمضان صحنه نبرد سخت با اشغالگران است

روزهای باقی مانده ماه رمضان صحنه نبرد سخت با اشغالگران است

«محمد شلح» با بیان اینکه روزهای باقی مانده ماه رمضان صحنه درگیری سخت با اشغالگران خواهد بود، گفت هرگونه حماقت رژیم صهیونیستی پایان آن را رقم خواهد زد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «محمد شلح» از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: جبهه جنگ بین ملت فلسطین و رژیم صهیونیستی همچنان گشوده است و نبرد در کرانه باختری به ویژه در جنین همچنان ادامه دارد.

محمد شلح که امروز دوشنبه با شبکه رادیویی قدس مصاحبه می‌کرد، افزود: جنین سرچشمه و خاستگاه بزرگمردان، مقاومت و مخزن انقلاب در کرانه باختری اشغالی است و به همین خاطر است که اشغالگران می‌خواهند از مردم جنین انتقام بگیرند.

وی تصریح کرد: رژیم اشغالگر به روشی برنامه ریزی شده برای فرسایش اردوگاه جنین متوسل شده است، اما این بدان معنا نیست که جنین پرچم سفید (تسلیم شدن) را به اهتزاز در خواهد آورد؛ زیرا بزرگ مردان جنین قهرمانانی از همه گروه‌ها در اختیار دارند که توانسته‌اند از طریق عملیات قهرمانانه، درد را بر دشمن تحمیل کنند.

این عضو ارشد جهاد اسلامی ادامه داد: اقدامی که اشغالگران قصد دارند در نیمه ماه مبارک رمضان در مسجدالاقصی انجام خواهند داد، زنگ نبرد را به صدا درخواهد آورد و پایانی بر طرح صهیونیستی خواهد بود زیرا مردم ما در کرانه باختری، داخل اراضی اشغالی و غزه در نبرد دفاع از مسجد الاقصی شرکت خواهد کرد.

وی پیش بینی کرد روزهای باقی مانده تا پایان ماه مبارک رمضان صحنه درگیری سخت با اشغالگران باشد و آرزو کرد که مقاومت ثبات خود را حفظ کند و در نبرد «سیف القدس ۲» پیروز شود.

محمد شلح در پایان از محمود عباس خواست حق وتوی خود را از گردن جنبش فتح و گردان‌های شهدای الاقصی بردارد و به این قهرمانان اجازه دهد در کنار سایر گروه‌های مقاومت در دفاع از فلسطین صف بکشند. وی خاطرنشان کرد: ملت فلسطین هیچگاه به تشکیلات خودگردان و وعده‌های آن برای حل و فصل مسئله فلسطین دل خوش نکرده بلکه بر قدرت خود تکیه کرده و فقط به مقاومت امید بسته است.

کد خبر 5464839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha