۲۲ فروردین ۱۴۰۱، ۲۳:۳۲

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان اعلام کرد؛

تعهد ایجاد ۲۳ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در استان همدان طی سال جاری

تعهد ایجاد ۲۳ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در استان همدان طی سال جاری

همدان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان از تعهد ایجاد ۲۳ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در استان همدان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظاهر پور مجاهد دوشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان رزن با بیان اینکه در سه ماه اخیر با پیگیری‌های فرماندار این شهرستان اقدامات و پیگیری‌های خوبی در حوزه ایجاد اشتغال و حمایت از تولید انجام شده است، گفت: در رزن یک شور نشاط جدی برای ایجاد اشتغال و تحقق شعار سال با تلاش‌های فرماندار رزن و مسئولین حوزه اشتغال و تولید اتفاق افتاده است.

وی افزود: در این جلسه مسائل و مشکلات ۲۰ طرح بیان شد که از این تعداد مشکلات و موانع دو طرح برطرف شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با عنوان اینکه هم اکنون یک هزار میلیارد تومان طرح برای اجرا آماده شده که نیاز به جذب تسهیلات در شهرستان رزن است، بیان کرد: در تلاش هستیم تا بخشی از این طرح‌ها از تسهیلات سال ۱۴۰۱ پرداخت شود.

پورمجاهد در ادامه صحبت‌های خود گفت: برخی از واحدهای تولیدی قبلاً تسهیلات دریافت کرده و درحال فعالیت هستند که برای تأمین سرمایه درگردش یا برای توسعه و ایجاد خط تولید دیگر نیاز به تسهیلات دارند

وی افزود: در استان همدان با مدیریت استاندار و حضور ایشان در کارگروه ستاد تسهیل شرایط خوبی دارد و باید واحدهای که برای فعالیت خود با مشکل مواجه هستند از طریق ثبت نام در سامانه ستاد تسهیل استان و یا مراجعه به دستگاه‌های تخصصی اشتغال مراجعه کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان خاطرنشان کرد: در سالجاری نرخ رشد استان بالغ بر ۷.۵ درصد و ایجاد اشتغال برای ۲۳ هزار و ۵۰۰ شغل در استان پیش بینی شده که برای تحقق این امر نیاز به تحرک و تلاش بیشتری است.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه از دو واحد تولیدی در حوزه پرورش شترمرغ و تولید کفش بازدید به عمل آمد.

تعهد ایجاد ۲۳ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در استان همدان طی سال جاری

کد خبر 5464960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha