۲۳ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۲۶

معاون سیاسی استاندار سمنان:

اتباع خارجی مقیم استان سمنان واکسن کرونا دریافت می‌کنند

اتباع خارجی مقیم استان سمنان واکسن کرونا دریافت می‌کنند

سمنان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: امکان دریافت واکسن کرونا برای اتباع خارجی در هر سه دز با توجه به نگرانی از شیوع ویروس کرونا، در سراسر استان کاملاً وجود دارد.

احمد ریواده در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره امکان شیوع بیماری‌هایی مانند سرخک و کرونا به واسطه مهاجرت اتباع خارجی که غالباً نیز واکسنی دریافت نکرده‌اند، تاکید کرد: در بحث واکسیناسیون کرونا تاکید بر تزریق واکسن در نوبت‌های اول، دوم و سوم برای تمامی اتباع وجود دارد.

وی درباره سرخک نیز افزود: با توجه به نگرانی‌های که بهداشت جهانی و دانشگاه‌های علوم پزشکی استان دارند، اعضای کمیسیون برای سلامتی و بهداشت مردم و اتباع، تلاش کنند تا واکسیناسیون سرخک در سطح استان انجام گیرد تا نگرانی وجود نداشته باشد.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه اولویت سلامت مردم است که ضرورت دارد دستگاه‌های عضو کمیسیون در این مسیر مساعدت و همکاری‌های لازم را با دانشگاه‌های علوم پزشکی استان برای تزریق واکسن سرخک و کرونا برای گروه‌های هدف در دستور کار قرار دهند.

ریواده با بیان اینکه اقداماتی در راستای ساماندهی شرایط کنونی در استان سمنان انجام خواهد شد تا از نگرانی‌ها کاسته شود، ابراز کرد: نظارت بر بنگاه‌های معاملاتی برای واگذاری املاک به اتباع خارجه در سال ۱۴۰۱ تشدید خواهد شد.

وی همچنین از مردم استان سمنان نیز خواست تا با حضور در مراکز تجمیعی واکسیناسیون نسبت به دریافت دز سوم واکسن خود اقدام کنند تا شاهد کاهش شیوع بیماری کرونا در استان سمنان باشیم.

کد خبر 5465076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha