۲۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۰۸

سلیمی در تذکر شفاهی:

دولت لایحه تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی را به مجلس ارائه دهد

دولت لایحه تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی را به مجلس ارائه دهد

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در جهت حذف شرکت‌های واسطه که ظلم مضاعفی را به نیروهای شرکتی وارد می‌کنند هرچه سریعتر لایحه تعیین تکلیف این نیروها را به مجلس ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (سه‌شنبه ۲۳ فروردین ماه) در جلسه علنی طی تذکری شفاهی گفت: انتشار لیست ابربدهکاران بانکی کار درستی بود که جا دارد این مورد تشکر کنیم اما سوال اصلی این است کدام امضای طلایی موجب شد آنها از بانک‌ها وام بگیرند و این آقایان در ستاد چه کسی رژه می‌رفتند ای کاش اطلاعات تکمیلی نیز به زودی اعلام شود.

سلیمی تصریح کرد: دولت در جهت حذف شرکت‌های واسطه که ظلم مضاعفی را به نیروهای شرکتی وارد می‌کنند هرچه سریع‌تر لایحه تعیین تکلیف این نیروها را به مجلس ارائه دهد.

وی تأکید کرد: یک روز قیمت تولیدکننده و یک روز قیمت مصرف‌کننده روی کالاها درج می‌شود که این موضوع هم فروشندگان و هم مردم را سرگردان کرده است، از سوی دیگر گرانی گوشت و افزایش قیمت خودرو، فولاد و سیمان مشکلات جدی را به وجود آورده است که می‌طلبد وزرا حرکت بیشتری انجام داده و مراقب باشند. تا کی می‌خواهند دست روی دست گذاشته و افزایش قیمت‌ها را تماشا کنند.

کد خبر 5465469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • معلم IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
      0 0
      هر کسی خودش حرمت خودش رو نگه میداره مثلا کجای دنیا ۲۷ ماهه آموزش حضوری دانشگاهها و مدارسش رو تعطیل کرده خوبه معلومه باید مدیریت بشه از یک دوره کارشناسی که پنج ترمش غیر حضوریه آزمایشگاه و کارگاه نرفته چی میمونه اونوقت مجلس کجاست