۲۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۰۵

رئیس کانون های فرهنگی کشور:

مجموعه های فرهنگی تبلیغی پیوست جهادی داشته باشند

مجموعه های فرهنگی تبلیغی پیوست جهادی داشته باشند

ساری- رئیس کانون های فرهنگی و تبلیغی کشور بر لزوم داشتن پیوست جهادی برای مجموعه های فرهنگی و تبلیغی تاکید کرد و گفت: نبود این پیوست سبب آسیب خواهد شد.

محمدحسین طبرستانی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه اگر مجموعه‌های فرهنگی و تبلیغی پیوست جهادی نداشته باشند، قطعاً آسیب خواهند دید، افزود: کمتر از یک دهه از عمر این مجموعه‌های فرهنگی و تبلیغی می‌گذرد و این مجموعه‌ها کاملاً مردمی و در راستای انقلاب اسلامی راه اندازی شد و در حوزه‌های مختلف و موضوعات مختلف کانون‌های تخصصی راه افتاد.

وی با بیان اینکه ما ناخواسته وارد عرصه‌های مختلف شدیم و ذائقه‌ها و گفتمان‌ها سمت خدمت رفت، افزود: هییئت نیازمند توجه و حمایت هستند زیرا هیچ هیئتی را نمی‌توان پیدا کرد که پیوست جهادی و خدمات اجتماعی نداشته باشد.

وی با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی توسط هیئت‌های فرهنگی و مذهبی یادآور شد: این مجموعه در دوره کرونا وارد عمل شدند و اگر مجموعه‌های فرهنگی و تبلیغی پیوست جهادی نداشته باشند قطعاً آسیب خواهند دید.

طبرستانی یادآور شد: ائمه معصومین محورشان و اوج کارشان خدمت به مردم بود و اگر دغدغه‌های مردم را درک نکنیم نمی‌توانیم کار خوب را تحویل مردم بدهیم.

رئیس کانون فرهنگی و تبلیغی کشور تصریح کرد: اگر کانون فرهنگی گره از کار مردم باز نکند، دین خدا را یاری ندهد و کانون فرهنگی ناکار آمد است.

کد خبر 5465553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha