۲۵ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۵۴

برگزیدگان جشنواره ابوذر قم تجلیل شدند/کسب مقام دوم توسط عکاس مهر

برگزیدگان جشنواره ابوذر قم تجلیل شدند/کسب مقام دوم توسط عکاس مهر

قم- برگزیدگان هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در قم تجلیل شدند و عکاس مهر نیز توانست رتبه دوم بخش عکس را در این دوره از جشنواره کسب کند.

به گزارش خبرنگار مهر، اختتامیه هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر قم، عصر چهارشنبه با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه و مسئولان استان قم در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد.

در این مراسم که سید موسی حسینی کاشانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، ابوالقاسم مقیمی معاون امور زائرین استاندار قم حضور داشتند از صاحبان آثار برتر در چهار بخش خبر، تک عکس، مصاحبه و گزارش تجلیل شد.

مهدی بخشی سورکی عکاس خبرگزاری مهر نیز توانست در بخش تک عکس، مقام دوم هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم را کسب کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: جشنواره رسانه‌ای ابوذر هر ساله تحت عنوان بسیج برگزار می‌شود و سازمان بسیج رسانه در استان متولی برگزاری آن است.

سید موسی حسینی کاشانی افزود: جشنواره رسانه‌ای ابوذر قم، از جمله اقدامات مناسبی است که می‌تواند زمینه تولید آثار رسانه‌ای فاخر در موضوعات انقلابی باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم عنوان داشت: اصحاب رسانه باید به موضوع جهاد تبیین که از سوی رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید شده بیش از پیش توجه داشته باشند و این موضوع می‌تواند یکی از اولویت‌های جشنوراه سال آینده باشد.

دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر قم نیز اظهار داشت: جشنواره ابوذر یکی از معتبرترین جشنواره‌های رسانه‌ای در استان است که با استقبال خوب خبرنگاران و اصحاب رسانه استان مواجه می‌شود.

علی فردوسی افزود: این جشنواره در مسیر تولید آثار در حوزه انقلاب اسلامی پیشگام بوده و امید است این روند ادامه یابد.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است افزود: پس از بررسی اولیه آثار ۳۱۲ اثر و در نهایت ۳۴ اثر به مرحله نهایی داوری راه یافتند.

دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر قم بیان داشت: بررسی آثار نهایی در سازمان بسیج رسانه در مرکز صورت پذیرفت و در نهایت ۱۷ اثر در بخش‌های مختلف جشنواره حایز مقام شدند که در این مراسم از برگزیدگان تجلیل می‌شود.

کد خبر 5466713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha