۲۵ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۰۳

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد؛

لزوم جهاد تبیین برای جلوگیری از ایجاد انحراف در اندیشه مردم

لزوم جهاد تبیین برای جلوگیری از ایجاد انحراف در اندیشه مردم

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: برای جلوگیری از انحراف و تردید در اندیشه مردم باید جهاد تببین صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی چهارشنبه شب در نشست با ائمه جمعه استان، اظهار کرد: در جامعه امروز باید به برگرداندن معلول‌ها به علت اصلی کمک کرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مواد مخدر از معضلات بزرگ جامعه است که به عنوان معلول در نظر گرفته می‌شود، افزود: علت ایجاد این معضل بزرگ که انگلیس و رضاشاه پهلوی بوده باید برای عوام بیان شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه فحشاء، بی غیرتی و بی ناموسی از مشکلات امروز جامعه است اما ربطی به انقلاب ندارد، گفت: علت بزرگ این مشکلات نیز به رژیم طاغوتی و سلطه کشورهای غربی به ایران بر می‌گردد.

وی با اشاره به اینکه امروزه دشمن در تبلیغات سنگ تمام گذاشته و تمام حواسش جمع به لایه‌های پنهان است، عنوان کرد: باید در برابر تبلیغات دشمن که در حمایت از ستمگران نیز صورت می‌گیرد، راهکار پیدا کنیم.

حجت الاسلام عبادی بیان کرد: بسیاری از مردم فکر می‌کنند قبل از انقلاب اسلامی تمام مردم طاغوتی و پس از انقلاب همه مردم انقلابی بوده اند لذا بسیاری از امور را به انقلاب نسبت می‌دهند علی رغم اینکه به هیچ وجه چنین نیست و باید راهکاری برای تجزیه امور ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه امروزه عده‌ای مسائل نامطلوب جامعه را نتیجه انقلاب می‌دانند، اظهار داشت: حفظ فرهنگ و ارزش‌های دینی مردم چه قبل از انقلاب و چه پس از انقلاب به وعاظ، بزرگان دین و روحانیون بستگی داشته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در گذشته خوبی‌ها به ارزش‌های دینی و بدی‌ها به طاغوت بر گردانده می شده، گفت: امروز نیز هر چه فساد است به شیوه تفکر برخی از کج اندیشان بر می‌گردد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه طی چهل سال گذشته دشمن در همه صحنه‌ها دچار شکست شده است، افزود: دشمن امروز به راه‌های انحرافی تکیه دارد لذا باید مردم را در مقابل این راه‌ها کمک کنیم تا جلاد را به جای شهید اشتباه نگیرند.

کد خبر 5466748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha