۲۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۳۶

فرماندار جدید شیراز معارفه شد

فرماندار جدید شیراز معارفه شد

شیراز - «لطف الله شیبانی» طی مراسمی به عنوان فرماندار جدید شهرستان شیراز معارفه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، لطف الله شیبانی فرماندار جدید شیراز پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان شیراز، گفت: در فرمانداری به روی تمام افراد باز است و هر کمکی که از دست ما بربیاید در خدمت هستیم.

وی افزود: در این راستا از تمام همکاران عزیز و گرانقدر فرمانداری استدعا دارم که با مراجعین با رویی گشاده، حسن اخلاق و تواضع برخورد کنند؛ که اگر نتوانیم قدمی که مورد انتظار ارباب رجوع است را برداریم؛ ولی با اخلاق خوب و تواضع و احترام می‌توانیم بخشی از خواسته معنوی مراجعین را برطرف کنیم.

او با اشاره به خطوط لازم الاجرا بودن در مسیر خدمت به مردم در فرمانداری شیراز خاطر نشان کرد: حفظ نظام که میراث گرانقدر و گران بهای انبیا، علما، شهدا و به ویژه حضرت امام (ره)است و باید همانند جانمان از این نظام پاسداری کنیم از مباحث مهم در این مسیر است.

فرماندار جدید شیراز اضافه کرد: رعایت احکام رهبری که شجره طیبه ولایت فقیه است از دیگر خطوطی است که باید رعایت شود. بعد از آن رعایت حدود همه ارکان نظام و قوانین و مقررات است. هر کس که در این مسیر هست؛ همراه او هستیم و همگام با او هستیم و پشتیبان او هستیم در یک کلام خدمتگزار و خادم او هستیم.

شیبانی به مسائل اقتصادی و مشکلات موجود اشاره کرد و گفت: در مورد مطالبی که عزیزان گفتن در مورد بحث مسائل اقتصادی من به دلیل پیشینه بلندی که در این راستا دارم در خدمت هستم. قریب به ۱۰ سال است که حضرت آقا شعارهای سال را در جهت تولید، کارآفرینی و اشتغال و موارد مربوط به معیشت مردم تنظیم می‌کنند و در این راستا انشاالله خداوند توفیق دهد که بتوانیم گره‌های کور اقتصادی را در شهرستان هرچند با دسته ناتوان خود باز کنیم.

کد خبر 5466918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha