۲۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۲۴

علیرغم میانجی گری مصر؛

شاخه‌های نظامی گروه‌های مقاومت در آماده باش کامل به سر می‌برند

شاخه‌های نظامی گروه‌های مقاومت در آماده باش کامل به سر می‌برند

روزنامه «الأخبار» لبنان اعلام کرد که علیرغم میانجی گری های مصر، شاخه های نظامی گروه های مقاومت اسلامی فلسطین در آماده باش کامل به سر می برند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه «الأخبار» مطلبی را در خصوص آخرین تحولات اراضی اشغالی به رشته تحریر درآورد. روزنامه «الأخبار» لبنان اعلام کرد که علیرغم میانجی گری های مصر، شاخه‌های نظامی گروه‌های مقاومت اسلامی فلسطین در آماده باش کامل به سر می‌برند.

بر اساس این گزارش، در ادامه مطلب روزنامه الاخبار آمده است: مصر طی روزهای گذشته تلاش‌های زیادی برای آرام سازی اوضاع در اراضی اشغالی انجام داده است. با این حال، گروه‌های مقاومت تأکید دارند که باید پاسخ جنایات صهیونیست‌ها داده شود.

در ادامه مطلب مذکور تأکید شده است: جنبش مقاومت اسلامی حماس از طریق مصر به رژیم صهیونیستی پیام داده است که تعرض به مسجد الاقصی در نهایت به شکل گیری یک نبرد میان تل‌آویو و گروه‌های مقاومت در غزه منجر می‌شود.

پیش از این، کمیته حمایت از اسرای فلسطینی اعلام کرد که از ابتدای ماه آوریل تاکنون بیش از ۲۰۰ فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شده اند. کمیته حمایت از اسرای فلسطینی در بیانیه خود تأکید کرد: بازداشت بسیاری از کسانی که توسط نظامیان رژیم صهیونیستی دستگیر شده اند به ۶ روز اخیر در ماه مبارک رمضان باز می‌گردد.

کد خبر 5467076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha