۲۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۳۹

با همت بنیاد برکت اردبیل؛

۲۰۰ طرح اشتغال‌زا و کارگاهی در خلخال اجرایی می‌شود

 ۲۰۰ طرح اشتغال‌زا و کارگاهی در خلخال اجرایی می‌شود

خلخال- مجری طرح های اشتغال زایی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: ۲۰۰ طرح اشتغال‌زایی و کارگاهی در سال جاری در شهرستان خلخال اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد اصغری عصر پنجشنبه در نشست با فرماندار خلخال در جریان بررسی طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت استان اردبیل در خلخال اظهار کرد: با همت بنیاد برکت استان در سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۰۰ طرح اشتغال‌زایی و کارگاهی در شهرستان خلخال حمایت و اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: در ۲ سال گذشته ۶۰۰ طرح با اعتبار بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان در خلخال به بهره‌برداری رسیده و تسهیلات لازم توسط بانک‌های عامل در حمایت از جوانان و علاقه مندان به کسب و کارهای کوچک پرداخت شده است.

مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان اردبیل با اشاره به اینکه در استان بیش از ۳ هزار طرح در حوزه اشتغال‌زایی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان انجام شده، گفت: بنیاد برکت با هدف تسهیل در اشتغال، رونق کسب و کار برای جوانان و حمایت سرمایه‌ای از جوانان فاقد سرمایه، برای شروع فعالیت‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی در میدان بوده و امسال نیز با رونق هرچه بیشتر، این بنیاد به حرکت اشتغال‌زایی خود در شهرستان خلخال ادامه خواهد داد.
اصغری به آموزش و جذب تسهیل گران در شهرهای استان اشاره کرد و افزود: تسهیل‌گران باسابقه و منتخب پس از گزینش و سپری کردن دوره‌های آموزشی منسجم و کارآمد و در انتها با اخذ آزمون و تأیید نهایی پس از نیازسنجی مناطق مختلف شهرهای استان در مناطق معین مشغول به فعالیت می‌شوند.

وی مناطق هدف در استان اردبیل را روستاهای حومه شهرهای استان دانست و یادآور شد: طبق سیاست ابلاغی و تأکیدات مقام معظم رهبری مناطق و روستاهای محروم و کم‌برخوردار در اولویت اجرای طرح‌های اشتغالزایی اجتماع‌محور ستاد اجرای فرمان امام (ره) قرار دارد که تمامی این فعالیت‌ها با همکاری و تعامل بنیاد برکت اجرا می‌شود.

کد خبر 5467099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha