۲۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۲۹

امام جمعه آران و بیدگل:

بدنه دولت باید در کم شدن فاصله طبقاتی تلاش بیشتری کند

بدنه دولت باید در کم شدن فاصله طبقاتی تلاش بیشتری کند

کاشان - امام جمعه آران و بیدگل گفت: بدنه دولت باید در کم شدن فاصله طبقاتی تلاش بیشتری کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان آران و بیدگل با اشاره به فرارسیدن روز ارتش اظهار داشت: ارتش و نیروهای نظامی ایران در قلب مردم جای دارند.

وی با اشاره به حدیثی که سلامتی و امنیت دو نعمت پنهان خداوند هستند، ابراز داشت: امنیت به وسیله نیروهای نظامی و انتظامی کشور ایجاد شده است و از این رو باید قدردان آنها باشیم.

امام جمعه آران و بیدگل با اشاره به اینکه ارتش امتحان خود را در دوران هشت سال دفاع مقدس پس داده است، تصریح کرد: برخی از تفکرات مسموم در زمان ابتدای انقلاب اعتقاد به انحلال ارتش داشتند که امام خمینی (ره) در مقابل آنها ایستاد.

وی با بیان اینکه آمادگی نیروهای نظامی به خصوص ارتش باید ۱۰۰ برابر شود، خاطرنشان کرد: توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن بسیار زیادتر شده است و به همین دلیل باید نیروهای نظامی با روحیه انقلابی، ولایتی و جهادی آماده باشند.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به تلاش دولت در فقرزدایی گفت: هر چند رئیس جمهور این دغدغه را دارد ولی با این وجود بدنه دولت باید در کم شدن فاصله طبقاتی تلاش بیشتری کند.

وی با اشاره به انتشار ابربدهکاران بانکی توسط چند بانک افزود: این موضوع به صورت کامل گفته نشد و باید ابعاد مختلف این موضوع برای مردم روشن شود.

امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه سرمایه مردم در بانک‌ها نباید صرف پرداخت تسهیلات به این افراد شود، تاکید کرد: سرمایه‌های مردم امانت است و نباید با این اقدامات به اعتماد مردم ضربه وارد کرد.

کد خبر 5467511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha