۲۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۳۱

استاندار چهارمحال و بختیاری اعلام کرد؛

برگزاری مراسم‌های شب قدر و روز قدس با رعایت پروتکل های بهداشتی

برگزاری مراسم‌های شب قدر و روز قدس با رعایت پروتکل های بهداشتی

شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در برنامه های شب قدر و راهپیمایی روز قدس، گفت: مراسم‌ها در محیط‌های سربسته با ظرفیت ۳۰ تا ۵۰ درصد برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامعلی حیدری روز شنبه در حاشیه ستاد ملی مقابله با کرونا که با حضور رئیس‌جمهور به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: بحث واکسیناسیون اتباع خارجی مورد تاکید مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری قرار بگیرد، در اسرع وقت این افراد شناسایی شوند.

وی با اشاره به اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین اصناف کاهش پیدا کرده است، عنوان کرد: باید نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین اصناف افزایش پیدا کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه تزریق دز سوم واکسن کرونا برای پیشگیری از وقوع پیک سنگین کرونا بسیار حائز اهمیت است، گفت: باید از تمامی ظرفیت‌ها برای ترغیب مردم به تزریق واکسن بهره ببریم، ائمه جمعه و جماعات در این مسئله می‌توانند نقش بسزایی داشته باشند.

حیدری با بیان اینکه برنامه‌های لیالی قدر و راهپیمایی روز قدس در چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد، یادآور شد: برگزاری مراسم‌ها در محیط‌های سربسته به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی با ظرفیت ۳۰ تا ۵۰ درصد باید برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: تلاش شود تا سخنرانی روز قدس در شهرستان‌های استان به جهت اهمیت جلوگیری از تراکم جمعیت در فضای سربسته و لزوم رعایت پروتکل‌ها، در محیط باز برگزار شود.

کد خبر 5468354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha