۲۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۸:۰۸

فرماندار پیشوا تاکید کرد؛

ضرورت توجه به راه آنتنی و راه های روستایی با شهرهای اطراف پیشوا

ضرورت توجه به راه آنتنی و راه های روستایی با شهرهای اطراف پیشوا

پیشوا- فرماندار پیشوا بر ضرورت توجه به راه آنتنی و راه‌های روستایی با شهرها و شهرستان‌های اطراف پیشوا تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم تاجیک نوری عصر شنبه در نشست شورای اداری با اشاره به اینکه شهرستان پیشوا به دلیل مبدائیت قیام ۱۵ خرداد، خاستگاه انقلاب اسلامی است و مردم این دیار نزدیک به ۳۴۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند و همواره بر عهدی که در سال ۱۳۴۲ با رهبر کبیر انقلاب بستند، ایستاده‌اند اظهار داشت: وجود چهار مرکز دانشگاهی و جمعیت ۱۰ درصدی قشر دانشجو، از ظرفیت‌های بسیار خوب شهرستان است.

تاجیک نوری با بیان اینکه نزدیک ۱۰ درصد گلخانه‌های کشور و ۳۰ درصد گلخانه‌های استان تهران در پیشوا واقع شده است گفت: وجود یکهزار واحد دامی و تأمین ۲۵۰۰ تن گوشت قرمز و بخش زیادی از فرآورده‌های پروتئینی و لبنی، این شهرستان را به یکی از اصلی ترین مراکز تأمین نیاز شهروندان تهرانی تبدیل کرده است.

وی افزود: در سالیان گذشته توجه چندانی به شهرک صنعتی پیشوا نشده است و اکنون فرصت خوبی است تا با تأمین زیرساخت‌ها، فعالیت این شهرک‌به عنوان یکی از قطب‌های نزدیک پایتخت تقویت شود.

فرماندار پیشوا بیان داشت: پیشوا نزدیک ۷۰ سال است که شهریت دارد و از مناطق تاریخی استان تهران و کشور محسوب می‌شود و حوزه‌های درمان و سلامت، راه، آب شرب و کشاورزی و اتباع از موضوعات مهم شهرستان و نیازمند پیگیری هستند.

تاجیک نوری گفت: مشکل رفت و آمد مردم با قطار شهری، مسئله‌ای است که سه شهرستان پیشوا، ورامین و قرچک را در بر می‌گیرد و شهرستان پیشوا در جنوب شرقی‌ترین نقطه استان تهران و هم‌مرز با استان سمنان واقع شده و برای سرعت‌دهی به موتور پیشران، باید هم راه آنتنی و هم راه‌های روستایی با شهرها و شهرستان‌های اطراف، مد نظر قرار گیرد.

کد خبر 5468376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha