۲۸ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۲۷

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌ و بلوچستان:

هجمه‌های دشمن نشانگر اهمیت موقعیت ارتش است

هجمه‌های دشمن نشانگر اهمیت موقعیت ارتش است

زاهدان - نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: حساسیت موقعیت ارتش جمهوری اسلامی از موضع گیری‌های دشمنان نسبت به این مجموعه مشخص می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی در نشست با فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸ زرهی زاهدان و جمعی از فرماندهان یگان‌های ارتش درسیستان و بلوچستان، کار ارتش جمهوری اسلامی ایران را در دفاع سرزمینی سخت و حساس عنوان کرد و اظهارداشت: با وجود همه دشمنانی که در اطراف مرزهای ایران اسلامی بدنبال ایجاد ناامنی هستند کار ارتش جمهوری اسلامی سخت و حساس است و احساس آرامش و امنیت مردم در کشور نتیجه مجاهدت نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است.

وی افزود: با وجود همه تعرضات و توطئه‌ها ما با تقدیم هزاران شهید حتی یک وجب از خاک خود را به دشمن ندادیم که چنین چیزی در سایر دوره‌های پادشاهی و شاهنشاهی تا به امروز بی‌سابقه است.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: محصول کار نیروهای نظامی در کل کشور و همه پیشرفت‌ها تأثیر دارد و در همه کارهای خیر کشور نیز شریک هستید.

وی گفت: حساسیت موقعیت ارتش جمهوری اسلامی از موضع گیری‌های دشمنان نسبت به این مجموعه مشخص می‌شود زیرا از ابتدای انقلاب ارتش جمهوری اسلامی آماج حرف و حدیث‌ها، اتهام‌ها و اختلاف‌ها از جانب دشمنان و منافقان بوده که چنین چیزی نشان دهنده عملکرد خوب ارتش بوده که این گونه حساسیت وجود دارد و به دنبال ضربه زدن به آن هستند.

آیت الله محامی ادامه داد: دشمنان برای آسیب زدن به ارتش دست به دست هم دادند و حتی حمله صدام به کشور در زمانی اتفاق افتاد که گمان می‌کردند ارتش ضعیف است و چنین چیزی نشان‌دهنده جایگاه رفیع ارتش در حفظ کشور است.

وی تصریح کرد: باید تمام قوت و اقتدار خود را حفظ کنیم آن هم نه فقط برای این که توانایی مقابله با دشمن را داشته باشیم بلکه به گونه‌ای که دشمن از حمله به ما ترس داشته و جرأت چنین کاری نداشته باشد.

امیر سرتیپ دوم مهدی احمدی افشار فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸ زرهی زاهدان نیز در این نشست گفت: یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان دوشادوش سایر نیروهای مسلح ضمن پاسداشت ارزش‌های والای انقلاب اسلامی آماده مقابله با هر گونه توطئه و خرابکاری دشمنان داخلی و خارجی هستند

کد خبر 5468670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha