۲۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۱۳

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش لرستان خبر داد؛

تبدیل وضعیت شغلی ۷۰۰ دانشجوی دانشگاه فرهنگیان لرستان تا شهریورماه

تبدیل وضعیت شغلی ۷۰۰ دانشجوی دانشگاه فرهنگیان لرستان تا شهریورماه

خرم‌آباد- مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش لرستان از تبدیل وضعیت شغلی ۷۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان تا شهریورماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، کیانوش احمدی امروز یکشنبه در جلسه توجیحی با دانشجو معلمان پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان لرستان، ضمن تبریک به دانشجویان جدید الورود بابت انتخاب شغل مقدس معلمی و تشریح شأن و جایگاه فرهنگیان در جامعه، به بیان ضوابط و شرایط گزینش معلمان و قانون گزینش و نیز مراحل تبدیل وضعیت به استخدام قطعی دانشجو معلمان پرداخت و گفت: آموزش و پرورش خط مقدم توسعه، پیشرفت و آبادانی در هر مملکتی است و تمام فرهنگیان برای ایفای نقش خود در این زمینه باید زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان را فراهم کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیان انتظارات گزینش از دانشجو معلمان پرداخت و تاکید کرد: گزینش همواره خود را در مقابل حق داوطلبین به عنوان حق الناس و حق دستگاه تعلیم و تربیت موظف می‌داند و انتظار دارد که دانشجو معلمان در کنار فراگیری علوم و دانش‌های تخصصی رشته تحصیلی خود نسبت به رعایت معیارهای دینی، اخلاقی و تربیتی اهتمام جدی داشته باشند.

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش لرستان ضمن تشریح قانون و دستورالعمل‌های گزینش در ادامه تاکید داشت: استارت مراحل تبدیل وضعیت استخدام قطعی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان حداقل شش ماه قبل از فراغت تحصیل زده خواهد شد.

احمدی بیان کرد: در حال حاضر مراحل تبدیل وضعیت بیش از ۷۰۰ نفر از دانشجویان ورودی سال ۹۷ در دست اقدام است که امیدواریم تمامی مراحل بررسی صلاحیت عمومی این عزیزان تا ۱۵ شهریور انجام شود.

کد خبر 5468913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha