۲۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۵۹

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین:

جامعه جهانی به سکوت خود در قبال تجاوزات رژیم صهیونیستی پایان دهد

جامعه جهانی به سکوت خود در قبال تجاوزات رژیم صهیونیستی پایان دهد

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین با صدور بیانیه ای خواستار پایان دادن جامعه جهانی به سکوت خود در قبال تجاوزات رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین امروز یکشنبه با صدور بیانیه‌ای خواستار پایان دادن جامعه جهانی به سکوت خود در قبال تجاوزات رژیم صهیونیستی شد.

بر اساس این گزارش، در بیانیه وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین آمده است: بیانیه‌های صوری طرف‌های بین‌المللی و آمریکایی موجب شد تا رژیم اشغالگر مجدداً حمله به مسجد الاقصی و نمازگزاران فلسطینی را تکرار کند.

این وزارتخانه افزوده است: تشدید تجاوزات رژیم صهیونیستی یعنی بی‌اعتنایی به واکنش‌های عربی، اسلامی و بین‌المللی به حملات اخیر به مسجد الاقصی. از دولت آمریکا می‌خواهیم به سکوت خود پایان داده و جلوی ادامه تجاوزات رژیم اشغالگر را گرفته و مانع از تشدید جنایات این رژیم شود.

گفتنی است، صبح امروز یکشنبه صدها نظامی صهیونیست «مسجدالاقصی» را مورد حمله وحشیانه قرار دادند و پس از آن، شهرک‌نشینان نیز به این مسجد تعرض کردند. نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست پس از یورش به مسجدالاقصی به سمت فلسطینیان حاضر در این مسجد حمله‌ور شدند. به دنبال این یورش وحشیانه درگیری‌هایی میان دو طرف اتفاق افتاد.

آخرین اخبار حاکی از آن است که صهیونیست‌ها از بمب‌های صوتی برای خالی کردن مسجدالاقصی از حضور فلسطینیان، استفاده کرده‌اند. شاهدان عینی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست با یورش به سمت حاضران در مسجدالاقصی اقدام به ضرب و شتم شدید آنها کرده‌اند.

کد خبر 5468973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha