۲۹ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۵۷

استاندار همدان:

ایستگاه قطار در شهرستان فامنین احداث می شود

ایستگاه قطار در شهرستان فامنین احداث می شود

همدان- استاندار همدان گفت: احداث ایستگاه قطار در شهرستان فامنین در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی فرزاد عصر یکشنبه در آئین سالروز میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در شهرستان فامنین، گفت: با مدیریت خوب دولت سیزدهم در راستای کنترل ویروس منحوس کرونا و گشایش‌هایی که صورت گرفت، مردم توانستید امسال مسافرت‌های نوروزی خود را پس از دو سال و به راحتی انجام دهند.

وی با بیان اینکه سلامت جامعه ارمغانی بود که دولت انقلابی و سیزدهم آیت‌الله دکتر رئیسی برای مردم آورد، اظهار کرد: دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان، بسیار خرسندکننده و قابل توجه است.

استاندار همدان گفت: اکنون در وضعیتی هستیم که جوانان ایرانی با اتکا به دانش و تکنولوژی داخلی توانسته‌اند چندین نوع واکسن کرونا تولید کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی دولت حضرت آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی نقش مؤثری در کنترل و مدیریت کرونا داشته است، خاطرنشان کرد: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم بیش از هرچیز به فکر معیشت، اشتغال و سفره مردم است.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در کارگروه اقدام مشترک و تنظیم بازار در سطح کشور و به دنبال آن استان، میوه شب عید و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم تأمین و توزیع شد.

استاندار همدان گفت: دولت سیزدهم، طی برنامه‌ریزی دقیق، توجه به شعار سال، اشتغال آفرینی، حمایت از تولید دانش‌بنیان را در دستور کار قرار داده است.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه طی چند ماه اخیر دولت سیزدهم، اقدامات ارزشمندی در سطح استان و شهرستان از جمله تأمین آب شرب، راه‌های مواصلاتی و زیرساخت‌ها انجام داده که قابل توجه‌اند، اظهار کرد: اقدامات لازم جهت احداث ایستگاه قطار در شهرستان فامنین در دستور کار است.

کد خبر 5469432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha