۲۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۲۴

استاندار کردستان:

نامگذاری ۲۹ فروردین به نام روز ارتش راه را بر فتنه گران بست

نامگذاری ۲۹ فروردین به نام روز ارتش راه را بر فتنه گران بست

سنندج- استاندار کردستان گفت: نامگذاری ۲۹ فروردین ماه به نام روز ارتش از تدابیر امام راحل (ره) بود که در طلیعه پیروزی انقلاب اسلامی راه را برفتنه گران بست.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت روز ارتش که در سنندج برگزار شد اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی در کنار سپاه پر افتخار انقلاب اسلامی نیروهای الهی هستند که حقیقتاً با هویتی جدید در انقلاب اسلامی جدید تولدی دوباره یافته اند.

وی افزود: ارتشیان و نیروهای جان بر کف جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس با وجود همه دشمنی‌ها، توطئه‌ها و پشتیبانی‌هایی که از دشمن بعثی به عمل می‌آمد یک جنگ طولانی مدت را با افتخار و رشادت مدیریت کردند و یک وجب از این خاک مرز و بوم را به دشمن واگذار نکردند.

زارعی کوشا بیان کرد: نام گذاری ۲۹ فروردین ماه به نام روز ارتش از تدابیر معجزه گونه و پیامبر گونه امام راحل (ره) بود که در طلیعه پیروزی انقلاب اسلامی راه را بر فتنه گران بر علیه انقلاب و ارتش جمهوری اسلامی ایران بست.

وی در ادامه تصریح کرد: این روز در سال‌های بعد و به ویژه در ایام دفاع مقدس با تقدیم خون هزاران شهید پر افتخار ارتش در کنار برادران سپاهی و بسیجیان ماندگارتر شد.

استاندار کردستان یادآور شد: ارتش ما علاوه بر آنکه روز به روز کارآمد می‌شود در همه عرصه‌ها توانمند و بالنده شده و همواره در کنار مردم است.

کد خبر 5469844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha