۳۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۲۲

امام جمعه کرمانشاه:

بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی نیازمند جهاد تبیین است

بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی نیازمند جهاد تبیین است

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه گفت: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی نیازمند جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما ظهر سه‌شنبه در مراسم جهاد تبیین که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: پویش کمک مومنانه طی ۲ سال گذشته در استان کرمانشاه در حال انجام بوده که اقدام بسیار ارزنده‌ای در کمک به خانواده‌های کم برخوردار است و در ایام مختلف در جریان بوده است.

وی افزود: تنها دین نزد خداوند اسلام است و پیامبران مختلف در زمان‌های گوناگون با بیان‌های مختلف مردم را به بندگی و عبادت خداوند دعوت کردند و خداوند به پیامبر (ص) امر کردند که حقایق را به صورت لسانی بیان کنند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: رهبری با بیانات خود در جلسات مختلف موضوعات و کلیدواژه‌های محوری را در اختیار مردم و مسئولان قرار می‌دهند و امروز تمام مردم به ویژه روحانیت وظیفه دارند در راستای جهاد تبیین تلاش کنند.

علما بیان کرد: یکی از مراجع در سال ۴۲ به امام راحل (ره) عرض می‌کنند حوزه علمیه با وجود رضاخان در خطر است اما در جواب می‌گویند اصل اسلام در خطر است و اینکه رهبری فرمودند جهاد تبیین واجب است نشان از اهمیت موضوع دارد.

وی ادامه داد: در جهاد تبیین نیازمند روشنگری و بیان واقعیت‌های پیش و پس از انقلاب اسلامی هستیم تا جوانان و نسل جدید بدانند انقلاب اسلامی چه دستاوردهایی داشته و تبیین و روشنگری به ویژه برای نوجوانان و جوانان مهم است.

امام جمعه کرمانشاه افزود: در جنگ داعش در اقلیم کردستان عراق سردار سلیمانی با ۶۰ نفر در میدان نبرد حاضر شدند و مردم آن منطقه را نجات دادند و درحالی که بسیاری از کشورهای غربی توجهی به درخواست مسئولان کردستان عراق نکردند و این قبیل موضوعات نیازمند تبیین است.

علما تاکید کرد: امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب وقتی سخن می‌گویند ۵۰ سال آینده را مشاهده می‌کنند و حرکات دشمن را رصد می‌کنند و امام راحل (ره) سال ۴۲ خطر اسرائیل این رژیم غاصب و کودک کش را جهان اعلام کرد و در جهاد تبیین به هنگام سخن گفتن و در صحنه حضور داشتن ارزشمند است.

کد خبر 5470936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha