۳۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۳۶

رئیس هیئت تکواندو استان‌سمنان:

۲ دختر تکواندوکار استان سمنان به تیم ملی راه یافتند

۲ دختر تکواندوکار استان سمنان به تیم ملی راه یافتند

سمنان- رئیس هیئت تکواندو استان‌سمنان گفت: غزل سلطانی و سعیده نصیری با کسب مقام‌های برتر در رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو بزرگسالان به تیم ملی راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، سعید نوروزی عجم بیان کرد: رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو بزرگسالان از ۲۹ و ۳۰ فروردین ماه برگزار می‌شود و سلطانی و نصیری با پیروزی بر تمامی حریفان به اردوی تیم ملی راه یافتند.

وی با افزود: بخش بانوان این مسابقات در خانه تکواندو پایتخت و بخش آقایان در خانه تکواندو فدراسیون تکواندو برپا است.

رئیس هیئت تکواندو استان‌سمنان با اشاره به نحوه حضور بازیکنان در مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان ادامه داد: این مسابقات با حضور نفرات اول دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا، جام فجر و جام ریاست فدراسیون جهانی، مسابقات قهرمانی آسیا، جهانی و المپیک نوجوانان، دانشجویان جهان و نفرات نخست رقابتهای لیگ برتر و دسته یک، برگزار شد.

نوروزی عجم تصریح کرد: نصیری در وزن اول و سلطانی در وزن سوم بر سکوی قهرمانی ایستادند و به تیم ملی راه یافتند.

وی با اشاره به حضور تیم ملی تکواندو بانوان در مسابقات آسیایی در هانگژو چین افزود: نصیری و سلطانی اسفندماه گذشته در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا، جام فجر و جام ریاست فدراسیون جهانی موفق به کسب پنج مدال طلا و نقره شدند.

رئیس هیئت تکواندو استان سمنان ابرازداشت: محدثه پرنیخ، مجید مولایی و محمد دولتی از استان سمنان نیز به عنوان داور در مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو بزرگسالان قضاوت می‌کنند مولایی و پرنیخ اسفندماه سال گذشته در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، جام فجر و جام ریاست فدراسیون جهانی نیز به عنوان داور حضور داشتند همچنین احمداخلاقی و راضیه آقاجانپور دیگر نمایندگان تکواندو استان نیز به عنوان سرمربی تیم ملی پومسه و مربی تیم ملی بانوان مشغول به فعالیت هستند.

کد خبر 5471313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha