۳۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۳۶

با هدف تأمین نظم و امنیت ماه رمضان؛

طرح تشدید کنترل و نظارت بر صنوف در اردبیل اجرا می شود

طرح تشدید کنترل و نظارت بر صنوف در اردبیل اجرا می شود

اردبیل- رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی اردبیل گفت: طرح تشدید کنترل و نظارت بر صنوف و اماکن عمومی در اردبیل با هدف تأمین نظم و امنیت ماه رمضان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رامین حسین زاده ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تأمین نظم و امنیت ماه مبارک رمضان اداره نظارت بر اماکن عمومی این پلیس ضمن پاسداری از ارزش‌ها و شعائر اسلامی و کاهش ناهنجاری‌ها و اهتمام به حفظ حقوق شهروندی و بهره مندی عمومی مردم از فیوضات و برکات این ماه پرفیض طرح تشدید کنترل و نظارت بر صنوف و اماکن عمومی روزانه با اعزام گشت‌های محسوس و نامحسوس تا وقت افطار از سطح صنوف و مراکز پذیرایی و اغذیه فروشی‌ها اجرا می‌شود.

وی افزود: بازدید و سرکشی‌های لازم معمول که نهایتاً در ۱۵ روز اول ماه مبارک رمضان تعداد بیش از ۳۰۰۰ مورد بازدید صنوف و ۶۴ مورد واحد صنفی متخلف که بدون اخذ مجوز قانونی در این ایام به صورت غیرقانونی اقدام به فعالیت می‌کردند پلمپ و تعطیل شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی اردبیل ضمن تقدیر از همکاری واحدهای صنفی مبنی بر رعایت مقررات ماه مبارک رمضان گفت: که پلیس امنیت عمومی استان اردبیل آماده دریافت هرگونه گزارشات، نظرات و شکایات از صنوف متخلف با شماره تماس‌های ۱۱۰ و ۰۴۵۲۱۸۲۴۲۷۴ است.

کد خبر 5471661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha