۳۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۳۶

سرهنگ سلیمی مطرح کرد؛

توصیه‌های پلیس برای شبهای قدر کم‌ترافیک و بی حادثه

توصیه‌های پلیس برای شبهای قدر کم‌ترافیک و بی حادثه

رئیس پلیس ترافیک شهری گفت: از همه رانندگان درخواست می‌کنیم در معابر شهری و محدوده اجرای مراسمات، با توجه کامل به جلو و رعایت سرعت مطمئنه تردد نموده و مراقب تردد عابرین پیاده باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدباقر سلیمی رئیس پلیس ترافیک شهری گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی با برنامه ریزی لازم و بکارگیری حداکثر توان طرح‌های ترافیکی ویژه این شب‌ها را به منظور هدایت و مدیریت ترافیک، ایجاد فضای مناسب و ایمن در مقابل و محیط پیرامونی اماکن مقدسه، بقاع متبرکه، مساجد، حسینیه‌ها و تکایای مذهبی در سراسر کشور در دستور کار خود قرار داده است.

سلیمی گفت: در این خصوص چنانچه به منظور تأمین ایمنی ترافیکی شهروندان و پیشگیری از بروز گره‌های ترافیکی و تصادفات در معابر یا نقاطی خاص نیاز به اعمال محدودیت توقف و تردد ضرورت داشته باشد توسط پلیس راهور محل از طریق رسانه‌های محلی اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه در اجرای طرح از سامانه‌ها و دوربین‌های نظارتی و کنترل تخلفات در معابر درون شهری خصوصاً مسیرهای منتهی به اماکن مذهبی شاخص بهره برداری خواهد شد افزود: اولویت مجموعه پلیس راهور به عنوان خادمین هموطنان عزیز، ارائه خدمات ترافیکی، انتظام بخشی، تسهیل و روان سازی تردد و ارتقا ایمنی ترافیک می‌باشد و به همکاران تاکید بر عدم اعمال قانون شرکت کنندگان در مراسمات در معابر حاشیه‌ای محل برگزاری مراسم احیا شده است.

رئیس پلیس ترافیک شهری گفت: انتظار داریم همه شهروندان عزیز نسبت به توجه به توصیه‌های خدمتگزاران خودشان در مجموعه پلیس راهور توجه داشته و در صورت امکان به صورت پیاده و یا با استفاده از وسایل نقلیه عمومی در این مراسم و اماکن حاضر شوند.

سرهنگ سلیمی تصریح کرد: در صورت تردد با وسیله نقلیه شخصی، از تردد و توقف در مسیرهای محدوده اجرای مراسم خودداری و در صورت ضرورت در فاصله و محل مناسبی که موجب انسداد مسیر و یا ایجاد گره ترافیکی نمی‌گردد توقف نمایند.

وی همچنین در خصوص استفاده کنندگان از موتورسیکلت افزود: این عزیزان حتماً وسیله نقلیه خود را در محل‌های تعیین شده و با فاصله مناسب از محل مراسم پارک نمایند.

رئیس پلیس ترافیک شهری از همه رانندگان محترم درخواست نمود: در معابر شهری و محدوده اجرای مراسمات، با توجه کامل به جلو و رعایت سرعت مطمئنه تردد نموده و مراقب تردد عابرین پیاده باشند و عابرین پیاده حتماً از پیاده روها استفاده نمایند.

سرهنگ سلیمی در پایان اظهار داشت: از روزه داران محترم خواهشمندیم از نشستن در سطح سواره رو معابر حاشیه اماکن برگزاری مراسم خودداری نمایند.

کد خبر 5471917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha