۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۴۲

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان اعلام کرد؛

تشکیل ستاد مردمی ماه مبارک رمضان در شهر همدان 

تشکیل ستاد مردمی ماه مبارک رمضان در شهر همدان 

همدان- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان از تشکیل ستاد مردمی ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام داوود عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه درماه مبارک رمضان امسال در شهرستان همدان شاهد اتفاقات خوبی بودیم، گفت: با توجه به بیماری کرونا در دو سال اخیر که باعث وقفه‌ای در عملیات ماه مبارک شده بود، سعی شد تا با برنامه‌های تبلیغی قدم‌های مناسبی را در مسیر تبلیغات برداریم.

وی از تشکیل ستاد مردمی ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد و افزود: تشکیل ستادمردمی ماه مبارک رمضان باحضور کمیته‌های مختلف که شامل هیأت، مداحان، مبلغین، امور قرآنی، محافل قرآنی، جلسه‌های خانگی، اعزام که از کمیته مختلف بانوان، کمیته هماهنگی و نظارت بودند درهمدان انجام شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان در ادامه، بیان کرد: قبل از ماه مبارک با تشکیل ستاد مردمی رمضان و مسئولین کمیته‌ها از خود مردم و فعالان فرهنگی مردم انتخاب شد.

حجت الاسلام عباسی افزود: شهر همدان مجری و میزبان گردهمایی مبلغان استان همدان بود که در این راستا، حدود ۷۰۰ نفر مبلغ خواهر و برادر درحسینیه امام (ره) با حضور استاندار، امام جمعه و مسئولینی که در امر تبلیغ ایفای نقش می‌کنند، حضور پیدا کردند.

وی تصریح کرد: گروهای تبلیغی سراج، تبلیغ در مدارس و گروه‌های مختلف که به حل مسائل اجتماعی کمک می‌کنند، در این گردهمایی شرکت داشتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با اشاره به اینکه گروهای مختلف در هیئات، مدارس، مساجد، روستاها و تمامی اماکن عمومی، تالار قرآن، پیاده راه، میدان امام، امامزاده عبدالله و هرجایی که می‌شود، یک مخاطب عمومی را در نظر گرفت به صورت پوشش تبلیغی انجام شده، گفت: خوشبختانه امسال علاوه بر پوشش وسیع در شهر همدان داشتیم، در شهر جورقان، مریانج و قهاوند نیز به صورت گسترده پوشش تبلیغی وجود دارد به صورتی که از حدود ۱۰۰ روستای همدان به ۸۰ روستای مبلغ اعزام شده است.

وی با بیان اینکه در تمامی مساجد سه نوبت نماز برگزار شده است، همکاری امور مساجد در این زمینه را بسیار مناسب اعلام کرد و افزود: برگزاری جلسه توجیه و تبیین عملیات رمضان با محوریت جهاد تبین برای مبلغین انجام شد.

حجت الاسلام عباسی از برگزاری جلسه هم اندیشی روایت امید با محوریت جهاد تبیین نیز سخن گفت و افزود: تعداد ۵۰۰ مبلغ فردی اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه همچنین سه گروه تبلیغی در هر گروه بالغ بر ۲۰ مبلغ حضور داشته است، خاطرنشان کرد: اعزام مبلغ تبلیغی برای کودک و نوجوان در کلاس‌های معرفتی و برگزاری مسابقه که در غرفه‌های مختلف در سطح شهر و اماکن عمومی انجام شده، ازدیگر برنامه‌های مربوطه در ماه مبارک رمضان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان خاطرنشان کرد: اعزام مبلغ به روضه‌های خانگی باتوجه به درخواست‌ها نیز انجام شده است.

کد خبر 5474405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha