۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۳:۵۱

امام جمعه بوشهر:

سامانه الکترونیکی در ثبت اسناد و املاک استان بوشهر تقویت شود

سامانه الکترونیکی در ثبت اسناد و املاک استان بوشهر تقویت شود

بوشهر- امام جمعه بوشهر با تأکید بر استقرار سامانه الکترونیکی در همه بخش‌های ثبت اسناد و املاک استان گفت: با تحقق این مهم ضمن تسریع در خدمات‌رسانی، سبب کاهش ضریب خطا و اشتباه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری یکشنبه شب در نشست با مسئولان اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر با اشاره به اینکه در نظام اجتماعی ثبت اسناد از جایگاه مهمی برخوردار است اظهار داشت: اجرای طرح کاداستر یکی از برنامه‌های موفق در ممیزی کردن اراضی است که استان بوشهر در این عرصه در بین استان‌های کشور، برتر است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تأکید بر تسریع در صدور اسناد اراضی ملی و منابع طبیعی گفت: صدور اسناد نقش مهمی در جلوگیری از تصاحب اراضی دارد که اجرا طرح کاداستر در این حوزه تعیین کننده است.

وی با اشاره به رشد قیمت زمین بیان کرد: استان بوشهر با داشتن ظرفیت‌های گوناگون، قیمت اراضی آن همواره در حال تغییر و رو به افزایش است.

وی به‌روز کردن سیستم الکترونیکی در سازمان ثبت اسناد و املاک را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: الکترونیکی شدن فعالیت‌ها ضریب خطا، اشتباه و تخلف را کاهش می‌دهد.

آیت الله صفایی بوشهری، با تأکید بر استقرار سامانه الکترونیکی در همه بخش‌های ثبت اسناد و املاک استان گفت: با تحقق این مهم ضمن تسریع در خدمات‌رسانی، سبب کاهش ضریب خطا و اشتباه می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از ایجاد شهر هوشمند بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: با توجه به فراهم شدن زیرساخت‌های لازم در یک برنامه ۱۰ ساله خدمات در همه زمینه‌ها هوشمندسازی می‌شود.

امام جمعه بوشهر، امنیت، سرعت و صحت را شعار اصلی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان دانست و خاطر نشان کرد: ایجاد اتاق رصد و بررسی وضعیت فعالیت‌ها در صدور اسناد یک ضرورت است.

کد خبر 5474448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha