۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۱:۴۳

رئیس کل دادگستری گلستان:

فعالان اقتصادی گلستان ۲ میلیارد تومان به آزادی زندانیان کمک کردند

فعالان اقتصادی گلستان ۲ میلیارد تومان به آزادی زندانیان کمک کردند

گرگان- رئیس کل دادگستری گلستان گفت: فعالان اقتصادی گلستان برای کمک به زندانیان و خانواده های آن ها بیش از دو میلیارد تومان کمک کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، فعالان اقتصادی گلستان برای کمک به زندانیان و خانواده های آنان بیش از دو میلیارد تومان کمک کردند.

رئیس کل دادگستری گلستان عصر دوشنبه در این خصوص گفت: فعالان اقتصادی استان در مجموع دو میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان کمک کردند که نیمی از این مبلغ برای کمک به آزادی زندانیان غیرعمد و نیم دیگر هم برای حمایت از خانواده های زندانیان که مشکل معیشتی دارند، اهدا شد.

حیدر آسیابی افزود: جلسه گلریزان ستاد دیه برای کمک به آزادی محکومان غیرعمد هم بیست و هفتم ماه مبارک رمضان با دعوت از خیران سراسر استان در گرگان برگزار می شود.

آسیابی با بیان اینکه سال گذشته ۳۰۰ محکوم غیرعمد از زندان های استان آزاد شدند، گفت: مجموع بدهی این افراد ۱۱۵ میلیارد تومان بود که ۴۰ میلیارد تومان از مبلغ این بدهی را شاکیان بزرگوارانه بخشیدند.

وی ادامه داد: ۶۰ میلیارد تومان آن را هم با صدور رای اعسار در دادگاه‌های استان، محکومان به صورت قسطی در حال پرداخت هستند.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: مابقی این مبلغ هم از طریق پرداخت وام به مددجویان زندان‌ها و کمک‌های خیرین در ستاد دیه کشور و استان تامین شد.

آسیابی گفت: هم اکنون ۷۰ محکوم جرایم غیرعمد در زندان های استان منتظر کمک‌های مردم و خیران برای آزادی هستند که در صورت تامین ۱۰ میلیارد تومان امکان آزادی آنها فراهم می شود.

کد خبر 5475242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha