۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۲۶

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان اعلام کرد؛

برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۷۲ نقطه استان همدان 

برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۷۲ نقطه استان همدان 

همدان- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۷۲ نقطه استان خبر داد و گفت: راهپیمایی از میدان امام (ره) همدان آغاز می شود.

حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان درگفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مراسم روز قدس بعد از دو سال که به صورت خودرویی در استان برگزار شد، امسال در ۷۲ نقطه در استان همدان به صورت حضوری برگزار خواهد شد، عنوان کرد: مراسم راهپیمایی در شهر همدان از ساعت ۱۱ صبح روز جمعه ۲۷ ماه مبارک رمضان از میدان امام خمینی (ره) آغاز و به سمت حسینیه امام ادامه دارد.

وی یادآور شد: برنامه‌های میدان شامل قرآن، سخنرانی بنده و سرود سلام فرمانده از مهم‌ترین برنامه‌های روز قدس در همدان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه مسیر راهپیمایی از میدان امام (ره) به سمت خیابان شریعتی، سپس میدان شریعتی، خیابان پاسداران و در نهایت حسینیه امام خمینی (ره) است، گفت: این مراسم، در نهایت با اقامه نماز جمعه و اعلام انزجار از جبهه استکبار این روز به پایان خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه روز قدس روز جهان اسلام، مردم فلسطین و روز مبارزه با استکبار جهانی است، گفت: از همه مردم همیشه در صحنه استان همدان خواستاریم با حضور حداکثری در این مراسم انزجار خود را به دشمنان اسلام و قرآن نشان دهند.

کد خبر 5475696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha