۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۳:۴۷

هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا؛

شکست زردها برابر الدحیل/ سپاهان از صعود به مرحله بعد بازماند

شکست زردها برابر الدحیل/ سپاهان از صعود به مرحله بعد بازماند

تیم فوتبال سپاهان یکی از نمایندگان ایران در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا نتوانست از مرحله مقدماتی به دور بعد صعود کند و حذف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته پایانی دور مقدماتی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه امروز سه شنبه با دیدار تیم های الدحیل قطر و سپاهان ایران در عربستان پیگیری شد که در پایان زردپوشان اصفهان با نتیجه ۵ بر ٢ شکست خوردند.

شاگردان محرم نوکیا برای آنکه بتوانند امیدهایشان برای صعود از این گروه را زنده نگه دارند برای پیروزی برابر الدحیل وارد زمین شدند اما تیم قطری که با اقتدار در صدر جدول قرار دارد و صعودش به مرحله بعد را قطعی کرده بود اجازه این کار را به زردهای ایران نداد.

سپاهان قبل از این دیدار ۷ امتیازی بود و در صورت پیروزی برابر الدحیل می توانست با ۱۰ امتیاز شانس بالایی برای صعود داشته باشد.

کد خبر 5476074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حمید کلباسی IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
      1 0
      سپاهان برای الدحیل مثل پولکی اصفهان ، شیرین و شکننده بود
    • دلارام IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      1 0
      فاصله فوتبال سنتی ما با تیم‌های پولدار عربی که ۱ بازیکنشون اندازه بودجه کل تیم ایرانی هستش‌ ، نتیجه اش میشه همین سالهاست که تیم های ایرانی بخاطر مسائلی که همه میدونن تو فوتبال روز آسیا حرفی برای گفتن ندارن وقتی بودجه تیم ها رو دولت میده و حق پخش تلویزیونی رو صدا وسیما نمیده و خصوصی سازی نمیشیم.
    • شاهین US ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
      0 0
      این تیتر خنده دار است فقط شکست زرذها کافی نیست.باید تیتر بزنید ابروریزی.افتضاح.شکست تحقیر امیز.تحقیرشدن.یا ابروی فوتبال سپاهان بر باد رفت.اون ساکت بی الان جواب بده