۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۵۵

سرمربی سابق در مسئولیت مهمتر؛

حکم سجادی برخلاف ادعای دبیر فدراسیون/«صدقی» عضو هیات رئیسه اسکیت

حکم سجادی برخلاف ادعای دبیر فدراسیون/«صدقی» عضو هیات رئیسه اسکیت

حکم وزیر ورزش برای کاوه صدقی و تایید جایگاه او به عنوان نماینده منتخب باشگاه ها، پایانی است برای اختلاف نظرهای ایجاد شده در مورد این مربی اسکیت و حضورش در فدراسیون به عنوان عضو هیات رئیسه.

به گزارش خبرنگار مهر، آغاز به کار فدراسیون جدید اسکیت با ریاست مجید هنرجو برای برخی از اعضای خانواده این رشته با حواشی همراه شد از جمله کاوه صدقی ملی پوش پیشین اسکیت که طی سال های گذشته فعالیت های خود را به عنوان مربی گسترش داد.

کاوه صدقی با فدراسیون قبلی اسکیت و طبق حکمی که از طرف رئیس وقت فدراسیون دریافت کرده بود به عنوان رئیس انجمن اسکیت، عضو کمیته فنی و سرمربی تیم ملی همکاری داشت اما بعد از انتخابات سال گذشته از مسئولیت های داخلی خود کناره گیری کرد این در حالی بود که وی در مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکیت به عنوان نماینده باشگاه ها صاحب رای شده بود.

انتخابات فدراسیون اسکیت ۲ بهمن ماه برگزار شد که طی آن مجید هنرجو به عنوان رئیس منتخب اعضای مجمع معرفی شد. در همان انتخابات و در رای گیری برای تعیین ترکیب اعضای هیات رئیسه، کاوه صدقی با ۴۵ رای به عنوان نماینده باشگاه های منتخب ورزشی معرفی شد.

با این حال و بعد از اعلام استعفای کاوه صدقی از مسئولیت های داخلی فدراسیون، اینگونه عنوان شد که وی از عضویت در هیات رئیسه کناره گیری کرده است و همین مسئله جرقه برخی اختلاف نظرها و سوتفاهمات را به وجود آورد.

در واکنش به این مسئله، کاوه صدقی تاکید کرد که فقط از ریاست انجمن، هدایت تیم ملی و عضویت در کمیته فنی کناره گیری کرده است و کماکان عضو هیات رئیسه است. ضمن اینکه اگر قصدی برای این کناره گیری داشته باشد باید آن را به مجمع اعلام کند.

مسئولان فدارسیون اسکیت اما زیر بار این موضوع نرفتند و حتی حمیدرضا بخارایی دبیر فدراسیون اینگونه عنوان کرده که « کاوه صدقی طی نامه ای رسمی و با میل خود از تمامی مسئولیت‌هایش در این فدراسیون استعفا داد. این درخواست کتبی پس از بررسی توسط ریاست فدراسیون، مورد پذیرش قرار گرفت.»

بعد از این کش و قوس موضوع مسکوت باقی ماند تا روز ۶ اردیبهشت که حمید سجادی وزیر ورزش با صدر حکمی عضویت کاوه صدقی در هیات رئیسه فدراسیون اسکیت را تایید کرد و او را به عنوان «نماینده منتخب باشگاه های ورزشی فدراسیون اسکیت» منصوب کرد.

طبق اساسنامه جدید فدراسیون های ورزشی، نماینده منتخب باشگاه ها همچون نماینده هیات های استانی عضو هیات رئیسه هستند.

حکم سجادی برخلاف ادعای دبیر فدراسیون/«صدقی» عضو هیات رئیسه اسکیت

متن حکم حمید سجادی برای عضویت کاوه صدقی در هیات رئیسه فدراسیون اسکیت

کد خبر 5476551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha