۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۳۰

رئیس سازمان بسیج اساتید فارس:

دانشگاهیان یاری رسان مردم مظلوم فلسطین هستند

دانشگاهیان یاری رسان مردم مظلوم فلسطین هستند

شیراز - رئیس سازمان بسیج اساتید فارس گفت: دانشگاهیان مردم مظلوم فلسطین را یاری خواهند کرد تا ندای واحد امت اسلامی جایی برای جریان شیطانی و استکبار جهانی در منطقه باقی نماند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن جاجرمی‌زاده پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری برنامه‌های دانشگاه در روز قدس، گفت: دانشگاهیان در روز قدس نشان دهند که آرمان‌های جبهه حق در طول تاریخ پایدار مانده و تداوم پیدا می‌کند، گفت: اساتید و نخبگان نمی‌توانند نسبت به خون بی گناهانی که هر روز توسط دولت تروریستی به زمین ریخته می‌شود، بی تفاوت باشند.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) با ابتکار خود در نامگذاری این مناسبت، زمینه اتحاد مسلمانان و فروپاشی دولت غاصب اسرائیل را فراهم کرد و ما نیز باید با راهپیمایی اعتراض خود را در دنیا دنبال کنیم.

رئیس سازمان بسیج اساتید فارس تصریح کرد: دانشگاهیان در روز قدس همراه و همگام با همه ملت مسلمان جهان وظیفه خود می‌دانند در این عرصه حرکت کنند و نشان دهند آرمان‌های جبهه حق در طول تاریخ پایدار مانده و تداوم پیدا می‌کند و به عنوان اهداف بزرگ جامعه نخبگانی خود در دانشگاه‌ها این را هیچ گاه از یاد نمی‌بریم چون اساتید و نخبگان نمی‌توانند نسبت به خون بی گناهانی که هر روز توسط دولت تروریستی به زمین ریخته می‌شود، بی تفاوت باشند.

او با اشاره به اینکه همه دانشگاهیان ما در استان فارس در صحنه خواهند بود، گفت: دانشگاهیان مردم مظلوم فلسطین را یاری خواهند کرد تا ندای واحد امت اسلامی جریان شیطانی و استکبار جهانی را به گونه‌ای تضعیف کنند تا جایی برای آنان در منطقه باقی نماند.

رئیس سازمان بسیج اساتید فارس همچنین اظهار کرد: قطعاً نباید راهپیمایی‌ها و مناسبت‌ها به افراد یا گروه‌های خاص منحصر شود، بلکه باید به شکل عام در دانشگاه‌ها مطرح شود تا همه حضور یابند و تنها راه کار آن افزایش اقتدار کشور در همه عرصه‌ها است.

جاجرمی‌زاده بر این باور است که اقتدار به شکل عام می‌تواند انگیزه حضور اکثریت مردم برای دفاع از مواضع جمهوری اسلامی را فراهم کند و ما نیز در همه عرصه‌ها باید شرایطی را مهیا کنیم تا این اقتدار به چشم بیاید و عدالت خواهی آرمان‌های انقلاب اسلامی را به منصه ظهور برسانیم و معیشت مردم را به جایی برسانیم که کارآمدی جمهوری اسلامی روشن شود.

کد خبر 5476698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha