۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۰۷

رئیس هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه کشاورزی سمنان تاکید کرد؛

تأمین مالی زنجیره ارزش و کشاورزی قراردادی اولویت کشاورزی سمنان

تأمین مالی زنجیره ارزش و کشاورزی قراردادی اولویت کشاورزی سمنان

سمنان- رئیس هیئت مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان گفت: تأمین نهاده‌های مورد نیاز بهره برداران در قالب تأمین مالی زنجیره ارزش و کشاورزی قراردادی اولویت جهاد استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید عرب ظهر چهارشنبه در جلسه هم‌اندیشی صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان به میزبانی جهاد کشاورزی سمنان درباره اولویت‌های سال جاری، تاکید کرد: تأمین نهاده‌های مورد نیاز سهامداران و تولیدکنندگان و فعالان بخش در قالب تأمین مالی زنجیره ارزش و کشاورزی قراردادی از جمله اولویت‌ها است.

وی افزود: در سال جاری جمع‌آوری و خرید محصول سهامداران و تولیدکنندگان در قالب تأمین مالی زنجیره ارزش و کشاورزی قراردادی، امور زیربنایی مورد نیاز سهامداران، تهیه و تأمین مواد اولیه لازم و ابزار کار مصرفی و سرمایه‌ای و سایر نیازهای اولیه سهامداران، خرید و حمایت از تولید محصولات و خدمات دانش‌بنیان در اولویت خواهد بود.

رئیس هیأت مدیره صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان بیان کرد: پرداخت تسهیلات تکلیفی، کمک‌های بلاعوض، کمک‌های فنی و اعتباری، یارانه نهاده و محصول با اولویت اجرای الگوی کشت و توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی و همچنین حمایت از سایر سیاست‌ها و برنامه‌های وزارت و سازمان جهاد کشاورزی از قبیل تنظیم بازار پیگیری می‌شود.

عرب افزود: پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش و سرمایه‌گذاری ثابت در قالب عقود قرض‌الحسنه و ضروری و مشارکتی و سایر عقود مورد نیاز از محل منابع داخلی صندوق‌ها و همچنین استقراض و تسهیلات دریافتی صندوق‌ها از بانک‌های طرف قرارداد و شرکت مادر تخصصی برای اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های سازمان پیگیری می‌شود.

کد خبر 5476739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha