۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱:۴۰

امام جمعه قزوین:

حال بد دشت قزوین / اعتماد مردم قزوین آسیب دیده است

حال بد دشت قزوین / اعتماد مردم قزوین آسیب دیده است

قزوین - امام جمعه قزوین گفت: دشت قزوین حال خوبی ندارد و آب آن بیش از حد در مصرف بریز و بپاش می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی در نشست اداری رئیس‌جمهور که شامگاه چهارشنبه در سالن جلسات دانشگاه امام خمینی (ره) برگزار شد اظهار کرد: برکات اقدامات شما از جنس برکات شب قدر است و زمانی که شما در مسیر حل مشکلات مردم گام برمی‌دارید خداوند کار شما را آسان می‌کند و فعل‌های عالم را برای پذیرش حقایق ایمانی آماده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه نشر و توسعه مقاومت اسلامی باعث نجات مستضعفان عالم است افزود: طبق بیانات رهبر انقلاب قزوین گنجینه ارزشمندی است که در دل خود اشخاص ایمانی، سیاسی، هنری، ورزشی، رزمندگان، مجاهدان و عالمان بسیاری را جای داده است.

این مسئول ابراز کرد: دشت قزوین و کشاورزی سرمایه‌های مهم استان قزوین هستند که متأسفانه با توجه به کمبود آب در خطر و تهدید قرار گرفته‌اند به گونه‌ای که اگر تدبیری در این حوزه انجام نشود دشت قزوین که محلی برای آرامش و رفاه بود به دشتی پر از ریزگرد تبدیل می‌شود.

وی ادامه داد: دشت قزوین حال خوبی ندارد و آب آن بیش از حد در مصرف بریز و بپاش می‌شود که با توجه به این مسائل حوزه‌های مدیریت دشت قزوین، آب، کشاورزی و صنعت نیازمند توجه ویژه است.

این مسئول عنوان کرد: متأسفانه سرمایه مهمی چون اعتماد مردمی در استان قزوین بسیار آسیب دیده است و در این میان اختلافاتی رخ داده که اعتماد مردم را تضعیف کرده و نیاز است از ادامه این فرآیند جلوگیری شود.

وی ادامه داد: امروز مردم با حضور شما امیدوار شدند و از شما انتظار دارند تا در مسیر کوتاه کردن دست‌های خلاف گام بردارید چرا که مردم در این ایام شاهد خلاف‌های آشکاری بوده‌اند و خسته‌شده اند.

این مسئول ابراز کرد: زمانی که شما در مسئولیت قضا بودید توجهات خوبی به استان داشتید اما پس فاصله گرفتن شما از مسئولیت قضا ما شاهد شرایط خوبی نبودیم.

وی ادامه داد: مسئله زمین‌خواری در استان قزوین بسیار است اما مهم‌ترین آن‌ها به زمین‌خواری ۱۳ قطعه زمین توسط یک شخص برمی‌گردد که این زمین‌ها توسط مسئول مربوطه بین کارکنان خود توزیع و ویلاهای مجلل بسیاری در این زمین‌ها ساخته شد و این درحالی بود که اتاقک کشاورزی کشاورزان تخریب می‌شد. زمانی که این اتفاقات در استان رخ می‌دهد اعتماد مردم آسیب می‌بیند.

این مسئول ابراز کرد: اسلام دارای ابواب مختلف از جمله باب کرامت انسانی، عدالت و مهربانی است که باب عدالت آن بسیار پرتردد است و در این مسیر است که مردم وارد اسلام و انقلاب می‌شود حال اینکه این باب آسیب دیده و ما از شما انتظار ترمیم این مسئله را داریم.

وی گفت: دانشگاه بین‌المللی محلی برای مقاومت اسلامی است که بنا بود در این دانشگاه ۲۴ هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول تحصیل شوند و ۱۶ هزار دانشجو از این تعداد غیر ایرانی باشند و حدود یک سوم دانشجو ایرانی به عنوان الگوهای برگزیده مقاومت اسلامی در این دانشگاه حاضرشوند که این مسئله نیز نیازمند لطف و توجه شما است.

این مسئول در پایان ضمن اشاره به آیه ۱۶ سوره اسرا بیان کرد: امید در کار شما همچون برکات لیله القدر است که ما امیدواریم با اجرای عدالت این فعل اجرایی شود.

کد خبر 5477284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha