۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸:۳۰

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

استان سمنان با کمبود نیروی کار مواجه است

استان سمنان با کمبود نیروی کار مواجه است

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه این استان با کمبود نیروی کار مواجه شده است، گفت: فرهنگ کار و تلاش بیش از گذشته در جامعه نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مسؤولان قشر کارگری و کارفرمایی به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه توجه به کار و کارگر در جامعه اسلامی بسیار مورد تاکید است، ابراز داشت: کارگر به عنوان بازوی اقتصاد جامعه می‌بایست مورد حمایت قرار گیرد.

وی بابیان اینکه برای رفع فقر باید حقوق جامعه کارگری افزایش‌یافته و دغدغه‌های این بخش عظیم جامعه رفع شود، افزود: نباید فراموش کنیم که در دوران جنگ تحمیلی جامعه کارگری با حضور در خط مقدم جبهه و تقدیم شهدا در این هشت سال تلاش کردند و امروز کمترین کار حفظ شأن آن‌ها است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه استان سمنان با کمبود نیروی کار مواجه است، ابراز داشت: این مهم می‌طلبد تا برای نهادینه شدن فرهنگ کار و تلاش اقدامات مهم و ضروری صورت گیرد چراکه رمز پیشرفت کشور نیز درگرو همین تلاش همه جانبه افراد جامعه است.

مطیعی بابیان اینکه در بسیاری از کشورهای دنیا که اقتصاد شکوفا دارند فرهنگ کار و تلاش جدی گرفته‌شده است، تصریح کرد: می‌بایست این فرهنگ کار و تلاش نه در قشر کارگری بلکه برای دانش‌آموخته‌ها نیز بیش از گذشته ترویج پیدا کند تا چرخ اقتصاد استان و کشور در گردش باشد.

وی بابیان اینکه در استان سمنان مواردی نظیر تعدیل نیرو و بی‌مهری از سوی کارفرمایان واحدهای تولیدی کمتر دیده‌شده است، افزود: علیرغم این تفاسیر مسئولان باید برای حل مشکلات جامعه کارگری قدم برداشته و حفظ شأن آن‌ها را در اولویت خود قرار دهد.

کد خبر 5477775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha