۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۰:۵۷

فلسطین مهمترین نماد مظلومیت مسلمانان جهان است

 فلسطین مهمترین نماد مظلومیت مسلمانان جهان است

ساری- دبیرخانه کانون های فرهنگی وتبلیغی مازندران با بیان اینکه فلسطین مهمترین نماد مظلومیت مسلمانان جهان است، خواستار مشارکت پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس برای حمایت از این ملت ستمدیده شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و تبلیغی مازندران به مناسبت فرارسیدن روز قدس آمده است: با افتخار هم اکنون که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان فرا رسیده و دوباره و به صورت ویژه دفاع از حق مردم مظلوم فلسطین در دل و جان ما زنده شده است و با محور قرار دادن نظر ارزنده ی معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) عزیز در راستای حمایت همه جانبه همه کشورهای عدالتخوته و ظلم ستیز بویژه ملت‌های مسلمان در هر جای جهان نسبت به دفاع از این موضوع مهم و تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای در سخنرانی هایشان در دفاع از حق مردم فلسطین و مقابله با رژیم اشغالگر قدس، اعلام می‌داریم که مسلمانان جهان تا آزدی کامل قدس شریف، از دفاع دست برنخواهند داشت و انشاالله باحضور امام زمان (عج) در مسجد الاقضی نماز جماعتی عظیم برپا خواهیم کرد.

در ادامه تصریح شده است: فلسطین مهمترین نماد مظلومیت مسلمانان در جهان است. اکنون که ما خود را داعیه دار حمایت از دین مبین اسلام در زیر سایه خداوند متعال و تحت لوای محبت و هدایتگری پیامبر گرامی اسلام حضرت محمدمصطفی (ص) دانسته و خود را شیعه امیرالمومنین امام علی (ع) و سرباز امام زمان (عج) و خادم آستان اهل بیت علیهم السلام می‌دانیم، بر ما فرض است تا هر آنچه که می‌توانیم مدافع حقوق فلسطینیان باشم و تا آزادی کامل قدس شریف از پای ننشینیم.

مجموعه بزرگ کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان مازندران با حضور پررنگ و میدانی در صحنه حق علیه باطل ضمن دفاع از مردم مسلمان، خصوصاً مظلوم فلسطین به جامعه جهانی اعلام می‌دارد با توجه به نگاه کارشناسانه و هوشمندانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به جهاد تبیین، کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان مازندران در همه عرصه‌های اندیشه‌های انقلاب اسلامی در میدان و پای کار است.

همچنین آمده است: فلسطینیان بدانند ایستادگی و مقاومت تنها رمز پیروزیست و راه دیگری در برابر ظالمان و اهل باطل نیست. و از تمام آحاد مردم بویژه نهادها و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی دعوت می‌کنیم تا یکپارچه حسب وظیفه‌ی مسلمانی مدافع کامل از حقوق فلسطینیان بوده و باتمام توان در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی بایستند.

در ادامه آورده شده است: به آمریکا و اسرائیل و همپیمانان جنایتکارشان هشدار می‌دهیم همچنان انتقام‌های مان از جنایت‌هایتان از روز شهادت سردار سلیمانی تمام نشده و سخت و سخت‌تر خواهد بود و تا روز آزادی کامل قدس شریف ادامه خواهد داشت.

کد خبر 5477837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha