۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۲:۰۰

رئیس مرکز اسلامی گلستان:

قدس قبله اول مسلمین و سمبل اتحاد ملل اسلامی است

قدس قبله اول مسلمین و سمبل اتحاد ملل اسلامی است

گرگان- رئیس مرکز اسلامی گلستان گفت: قدس شریف قبله اول مسلمین و سمبل اتحاد همه ملل اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام نورعلی دیلم شامگاه پنج شنبه در نشست علمای شیعه و سنی در آستانه روز قدس اظهارکرد: قدس شریف به عنوان مساله اول و نخستین قبله مسلمین و سمبل اتحاد میان ملل اسلامی است و این مهم نباید هرگز فراموش شود.

وی ادامه داد: امروز جهان اسلام گرفتار غده نگین و سرطانی، مرکز شرارت و انتشار توطئه و نیرنگ رژیم کودک کش اسرائیل شده است. رژیمی که ظلم، جنایت، ترور و انواع فتنه‌های آشکار و پنهان نظامی، اقتصادی، سیاسی و رسانه‌ای همزاد رژیم منحوس اسرائیل است.

دیلم بیان کرد: رژیم منحوس اسرائیل با پشتوانه استکبار جهانی که آنها هم به دنبال تامین منافع مادی خودشان در جهان اسلام و به ویژه در منطقه و در خاورمیانه هستند، از این رژیم کودک کش و جعلی حمایت می‌کنند. استکبار جهانی با ایجاد جنگ و خون ریزی و با ایجاد اختلافات قومی و مذهبی در بین کشورهای اسلامی و در بین مسلمانان حاشیه امنی برای رژیم اسرائیل ایجاد می‌کنند و آنها را مشغول خودشان می‌کنند تا موضوع اول جهان اسلام که موضوع قدس شریف است از اذهان منحرف شود.

رئیس مرکز اسلامی گلستان تاکید کرد: با توجه به این موضوع جا دارد که بزرگان و رهبران جهان اسلام و همه مسلمانان برنامه خود را مجدد راه اندازی و بررسی کنند و طرحی جدید برای مقابله با رژیم کودک کش اسرائیل و رژیم صهیونیستی داشته باشند.

وی تصریح کرد: اولین موضوعی که برای ما مهم است، اندیشه امامین انقلاب می‌باشد. دومین مورد، نفرت مسلمانان نسبت به اسرائیل دائمی و همیشگی باشد زیرا موضوع قدس فقط برای یک روز نیست بلکه باید دغدغه همه مسلمانان در طول سال مقابله با این رژیم کودک کش باشد.

دیلم افزود: موضوع دیگر این است که اگر ما طبق دستور رهبر معظم انقلاب به دنبال تشکیل تمدن نوین اسلامی هستیم، باید همه جهان اسلام حرکت فراگیری برای ایجاد تمدن نوین اسلامی داشته باشند و برای مقابله با رژیم منحوس اسرائیل باید همه کشورهای اسلامی از تمام ظرفیت‌های حاکمیت خود استفاده کرده و در برابر این رژیم ایستادگی کنند.

کد خبر 5477866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha