۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۳:۲۹

فرماندار گناوه:

همبستگی مسلمانان در روز قدس باعث ناکامی استکبار جهانی است

 همبستگی مسلمانان در روز قدس باعث ناکامی استکبار جهانی است

گناوه- فرماندار گناوه گفت: همبستگی جهانی مسلمانان در آخرین جمعه ماه رمضان همچون ادوار گذشته، صهیونیست‌ها و استکبار جهانی را در رسیدن به رویاها و آرزوهای خام و پوشالی خود ناکام خواهد گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدتقی صفری پنج شنبه شب در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: روز جهانی قدس که یادگار ارزشمند امام راحل و عظیم الشأن انقلاب اسلامی است، همواره یادآور اراده استوار و حمایت‌های همدلانه مسلمانان جهان از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت با صهیونیسم جنایتکار و استکبار جهانی است.

فرماندار گناوه افزود: خیزش انقلابی ملل اسلامی و همبستگی جهانی مسلمانان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همچون ادوار گذشته، صهیونیست‌ها و استکبار جهانی را در رسیدن به رویاها و آرزوهای خام و پوشالی خود ناکام خواهد گذاشت.

وی گفت: بی شک مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی امسال نیز با حضور میلیونی در راهپیمایی روز قدس، همگام با سایر ملت‌های دنیا تنفر و انزجار خود را از رژیم کودک کش صهیونیست ابراز داشته و آزادی قدس شریف را از چنگال خونین جنایتکاران فریاد خواهند کشید.

فرماندار گناوه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه ضیافت الهی و تبریک فرارسیدن عید سعید فطر یادآور شد: از مردم شریف و آگاه شهرستان گناوه دعوت می‌کنم با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، انزجار خویش را از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را ابراز داشته و یک بار دیگر اتحاد و همدلی خود را در مسیر تحقق آرمان قدس شریف در برابر جهانیان به نمایش گذارند.

کد خبر 5477920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha