۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۹:۰۰

طی پیام مشترک مطرح شد؛

اسرائیل بیش از هر زمانی به نابودی خود نزدیک شده است

اسرائیل بیش از هر زمانی به نابودی خود نزدیک شده است

گرگان- در متن پیام فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان عنوان شده که اسرائیل بیش از هر زمان دیگری به نابودی خود نزدیک شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوای گلستان و حجت الاسلام عبدالعلی ایمانی، نماینده ولی فقیه در سپاه گلستان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس متن پیامی صادر کردند.

در متن پیام مشترک فرمانده و نماینده ولی فقیه سپاه نینوای گلستان آمده است:

روز جهانی قدس همانند بسیاری از دیگر دستاوردهای امروز انقلاب اسلامی یادگار و میراث گرانبهای حضرت امام خمینی (ره) است که توجه عالم اسلام را به مسئله فلسطین معطوف کرد.

صحنه‌هایی که اخیراً در یورش وحشیانه صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی رقم خورد قلب هر انسانی را به درد می‌آورد و چهره حیوانی این رژیم منحوس را دوباره نمایان کرد.

هرچند برخی کشورهای عربی وابسته به مستکبران عالم با عادی سازی روابط خود با رژیم منحوس صهیونیستی به قدس شریف خیانت می‌کنند اما امروز به معنای واقعی کلمه مسئله فلسطین، مسئله اصلی و اول جهان اسلام است.

مردم دنیا شک نداشته باشند که پیش بینی رهبری معظم انقلاب در خصوص از بین رفتن رژیم صهیونیستی محقق خواهد شد و پیروزی نهایی با مردم مقاوم و مظلوم فلسطین خواهد بود.

آزادسازی قدس و نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی آرمان ما است و این اعتقاد را همواره با صدای رسا اعلام کرده‌ایم و معتقدیم اسرائیل بیش از هر زمان دیگری به نابودی خود نزدیک شده است.

این‌جانبان از مردم ولایت مدار استان گلستان دعوت می‌کنیم با حضور پرشور و انقلابی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان دهند.

کد خبر 5477962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha