۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۳۳

استاندار گیلان:

آزادی قدس شریف آرمان امت اسلامی است

آزادی قدس شریف آرمان امت اسلامی است

رشت- استاندار گیلان حضور پرشور مردم این استان در راهپیمایی روز جهانی قدس را نشانه بصیرت و حرکت در مسیر آرمان های انقلاب برشمرد و گفت: آزادی قدس شریف آرمان امت اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی پیش از ظهر جمعه در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفتگو با رسانه‌ها اظهار کرد: حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس نشانگر بصیرت و حرکت در راستای آرمان‌های امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب است.

وی این حضور پرشور را موجب لرزه بر اندام استکبار جهانی و رژیم جعلی صهیونیستی عنوان و هوشمندی امت اسلامی را زمینه ساز زوال و نابودی هرچه سریع‌تر این رژیم کودک‌کش عنوان کرد و افزود: آزادی قدس شریف آرمان امت اسلامی است.

استاندار گیلان ادامه داد: راهپیمایی روز قدس دلیلی دیگر بر حقانیت مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین است.

وی فلسطین را نه فقط در جغرافیای کنونی بلکه در سراسر جهان اسلام عنوان و اضافه کرد: مبارزه با رژیم صهیونیستی، مبارزه حق علیه باطل و علیه استکبار بوده و این جهت‌گیری برگرفته از اعتقادات دینی، روحیه انقلابی، آرمان‌های امام راحل، تأکیدات رهبری فرزانه و ارزش‌های نظام اسلامی است.

عباسی حضور پرشور مردم همیشه در صحنه را اعلام نفرت علیه ظلم، ستم و جنایات رژیم صهیونیستی و فریادی رسا در حمایت از حقانیت و مظلومیت مردم فلسطین دانست.

وی بیان صریح رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف همواره زنده است، را یادآور شد و گفت: مبارزه امت اسلامی با رژیم جعلی صهیونیستی تا رسیدن به اهداف پیش‌گفته، ادامه دارد.

کد خبر 5478287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha