۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۰۱

امام جمعه خیرآباد:

رژیم صهیونیستی قادر به تأمین امنیت خود در سرزمین‌های اشغالی نیست

رژیم صهیونیستی قادر به تأمین امنیت خود در سرزمین‌های اشغالی نیست

ورامین- امام جمعه خیرآباد گفت: امروز رژیم صهیونیستی قادر به تأمین امنیت خود در سرزمین‌های اشغالی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر طزری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خیرآباد با اشاره به اینکه خداوند در سوره مبارکه توبه خطاب به مؤمنان می‌فرماید «هر قدمی که در راه خدا بردارید و هر خستگی و تشنگی که در این را متوجه شما شود اگر دشمن از این اقدام شما غضبناک و خشمگین شود دارای اجر نزد خدا خواهید بود» اظهار داشت: یکی از مصادیق این آیه شریفه حضور در راهپیمایی‌های مختلف می‌باشد که حضور شما موجب تقویت نظام و ناراحتی دشمن از این اقدام شما خواهد شد.

امام جمعه خیرآباد ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، افزود: به روح مطهر امام راحل درود می‌فرستیم که با ابتکار خود در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس دنیای اسلام را علیه این غده سرطانی بسیج کرد و عرصه را بر این غده سرطانی آنچنان سخت کرد که رژیم غاصب راهی جز محو شدن از روی نقشه جغرافیایی ندارد، هر چند این مسیر چهل سال طول کشید.

طزری بیان کرد: استکبار جهانی این غده سرطانی را به بهانه هولوکاست و ظلمی که بر آنان رفته است در دل دنیای اسلام قرار داد تا از این طریق هم منافع کشورهای اسلامی را غصب کند و از طرف دیگر به تدریج این کشورها را فتح کند.

وی در ادامه گفت: در جنگ شش روزه اعراب با رژیم وی غاصب قسمتی از کشورهای اسلامی در دستان این رژیم تاکنون باقی مانده است، سرزمین سینا در مصر بلندی‌های جولان در سوریه و جنوب لبنان که به همت حزب الله آزاد شد، این نشان می‌دهد که یقیناً هدف آنان از نیل تا فرات بود و اگر مقاومت مردم فلسطین و حمایت ملت‌های آزاده نبود تاکنون این امر انجام گرفته بود اما با مجاهدت و فداکاری مردم فلسطین در تمام اراضی و بیداری ملت‌های مسلمان علی‌رغم خیانت بعضی سران عرب امروز شاهد آن هستیم که رژیم غاصب درون سرزمین‌های خود دچار چالش و تهدید شده است به طوری که قادر به تأمین امنیت خود درون سرزمین‌های اشغالی نیست و این یعنی سقوط رژیم غاصب نزدیک‌تر از گذشته شده و سرعت یافته است.

امام جمعه خیرآباد افزود: امروز اسرائیل غاصب به نیابت از آمریکا در حال انجام فتنه و توطئه علیه جمهوری اسلامی است، حمایت از گروه‌های تروریستی، ترور شخصیت‌های علمی و خرابکاری نمونه‌ای از اقدامات انجام گرفته توسط این رژیم علیه جمهوری اسلامی است لیکن جمهوری اسلامی با نشان دادن قدرت خود و هدف قرار دادن پایگاه جاسوسی در اربیل و اقدامات دیگر به این رژیم غاصب فهمانده است که هرگونه تحرک علیه ایران اسلامی با قدرت و سرعت جواب داده خواهد شد.

وی افزود: با مجاهدت و فداکاری مردم فلسطین در تمام اراضی و بیداری ملت‌های مسلمان علی‌رغم خیانت بعضی سران عرب امروز شاهد آن هستیم که رژیم غاصب درون سرزمین‌های خود دچار چالش و تهدید شده است به طوری که قادر به تأمین امنیت خود درون سرزمین‌های اشغالی نیست و این یعنی سقوط رژیم غاصب نزدیک‌تر از گذشته شده و سرعت یافته است.

طزری با اشاره به اینکه ۱۱ اردیبهشت روز کارگر است، بیان کرد: این روز را به سربازان جنگ اقتصادی تبریک عرض می‌نمایم، امروز اهمیت کارگر بیش از گذشته بر همگان عیان است زیرا جنگ امروز ما جنگ اقتصادی است، در جنگ وظیفه داریم سربازان را مجهز کرده و به مصاف دشمن بفرستیم و مسؤولان ما هم وظیفه دارند مشکلات معیشتی کارگران را حل کنند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه سالروز شهادت آیت الله مطهری قرار داریم، گفت: به روح و بلند این عالم جلیل القدر درود می‌فرستیم و طلب علو درجات برای ایشان و همه عالمان دینی که در نشر و ترویج علوم اسلامی تلاش می‌کنند داریم.

امام جمعه خیرآباد با اشاره به ۱۲ اردیبهشت روز بزرگداشت معلم، گفت: روز معلم را خدمت همه فرهنگیان جامعه اسلامی که با تلاش فرهنگی و علمی خود نسل جوان را تربیت می‌کنند تبریک می‌گویم، امام راحل فرمودند معلمی شغل انبیا است یعنی همانطور که انبیا کار تربیت یک امت را بر عهده داشتند معلمان عزیز نیز باید با روش و گفتار و تدریس خود دانش آموزان را تربیت کنند و علاوه بر علوم رسمی روح و جان آنان را با علوم اسلامی آشنا کنند.

وی عنوان داشت: اگر آموزش و پرورش به خوبی وظایف خود را انجام دهد تهاجم فرهنگی دشمن آسیبی نخواهد رساند، آموزش و پرورش آن چنان مهم است که دشمن برای آن مهم است که دستور اجرای سند ۲۰۳۰ را در آموزش و پرورش داده بود و متأسفانه لطماتی هم وارد کرد.

طزری در پایان خاطرنشان کرد: امروز برای مقابله با تهاجم فرهنگی راهی جز محکم کردن عقاید فرزندانمان نداریم و معلمان یکی از افسران این جنگ اعتقادی هستند.

.

کد خبر 5478496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha