۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۳۳

استاندار مازندران:

راهپیمایی روز قدس نمایش وحدت مسلمین جهان است

 راهپیمایی روز قدس نمایش وحدت مسلمین جهان است

قائم‌شهر- استاندار مازندران راهپیمایی روز قدس را نمایش وحدت مسلمین جهان و شاخص عینی برای وحدت و انسجام همه مسلمانان جهان معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود حسینی پور، درمراسم راهپیمایی روز قدس و در جمع نمازگزاران نماز جمعه قائم‌شهر، گفت: بررسی تاریخ تحولات جهان اسلام به ما می‌گوید که ماجرای ملت بزرگ فلسطین همچنان در صدر مسائل جهان اسلام قرار دارد، ملتی که ده‌ها سال برای رسیدن به حق مسلم خود در سرزمین فلسطین، در مقابل وحشی‌ترین و خبیث‌ترین مافیای تروریسم جهانی مقاومت می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسئله فلسطین باید در صدر سیاستهای جهان اسلام و دولتهای اسلامی قرار داشته باشد، افزود: تحولات فلسطین در هشتاد سال گذشته نشان داد که می‌توانستند روند مثبت خود را به سرانجام برسانند.

حسینی پور به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: در پیش‌بینی سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تا ۲۵ سال آینده رژیم صهیونیستی وجود خارجی نخواهد داشت باید مباحثی را در نظر بگیریم که امروز مقاومت در فلسطین فراسازمانی و خودجوش در حال حرکت است و امروز رژیم صهیونیستی نه فقط با سازمانهای جهادی بلکه با میلیون‌ها نفر فلسطینی طرف است.

استاندار مازندران عنوان کرد: تجربه هفتاد سال گذشته مبارزات مردم فلسطین نشان داد در تلاش‌هایی که آمریکای جهان خوار در عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با کشورهای منطقه به عمل آورد، مؤغق نشد چون محوریت جمهوری اسلامی ایران در منطقه اجازه نداد که این عادی سازی روابط اتفاق بیفتد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طراحی جبهه مقاومت توسط سردار دل‌ها شهید سلیمانی، اظهار داشت: امروز ما شاهد ایجاد جبهه مقاومت در کانون اصلی جهان اسلام یعنی منطقه مسجدالاقصی هستیم که هر روز محاصره رژیم صهیونیستی توسط جبهه مقاومت بیشتر می‌شود، و مردم مظلوم فلسطین با تمام توان و انرژی که در جریان جبهه مقاومت در طول این سال‌ها قرار گرفتند و امروز به نقطه‌ای رسیدند که در منطقه غزه که سالهای سال توسط رژیم صهیونیستی محاصره صد در صدی است با درایت سردار دل‌ها و فرماندهی ایشان تجهیزات موشکی توسط جوانان انقلابی غزه ساخته می‌شود.

حسینی‌پور, بیان کرد: در نگاه عمیق حضرت امام (ره) در انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای روز قدس فقط این نبود که روز قدس یک نماد تشریفاتی برای حمایت از مردم فلسطین باشد اگر چه این نماد برای وحدت همه مسلمانان جهان و برای حمایت از مردم فلسطین شد اما در کنار این پویش، گروه‌های مقاومت با محوریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران توانست جریان مقاومت را در تمام کشورهای اسلامی ساماندهی کند و امروز جبهه مقاومت به یکی از کابوس‌های اصلی رژیم صهیونیستی تبدیل شود.

وی تاکید کرد: هر جریان تروریستی بخواهد در این منطقه به کشورهای اسلامی آسیب برساند، جریان مقاومت در مقابلش ایستادگی می‌کند.استاندار مازندران خطاب به راهپیمایان روز قذس، گفت: راهپیمایی روز قدس یک حرکت الهی است و شما با حمایت از مردمی که ۷۰ سال تحت سخت‌ترین شکنجه‌ها و شرایط زندگی توانستند مبارزه کنند، دل شهدا را شاد کردید.

حسینی پور افزود: روز شمار افول رژیم منحوس صهیونیستی با درایت و تلاش جبهه مقاومت و حضور گسترده مسلمانان در روزجهانی قدس نزدیک است و خواب را از چشمان رژیم غاصب صهیونیستی برداشته است.

استاندار مازندران با اشاره به سیاست‌های راهبردی جمهوری اسلامی ایران که حمایت قاطع از مردم فلسطین است، گفت: برگزاری همه پرسی با مشارکت تمامی ساکنین اصلی فلسطین ضروری است تا فلسطین به ملت خود برگردد و قاطعانه بر این باوریم فلسطین به آغوش دنیای اسلام باز می‌گردد و هیچ دخالتی در مقابله با اراده محکم فلسطین و ملت مسلمان دنیا دوام نخواهد آورد.

کد خبر 5478582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha